خدا جون خیلی دوستت دارم

سلام گرم رومینا رو بپذیرین و اگه دوست داشتین بیان ادامه مطلب

میخوایم با هم دعا کنیم



Dark Skies 2 - more on simplemoment.com



 

اومدیم تا با هم دعا کنیم  

آخه چند سال پیش توی همچین روزی خدا یک فرشته رو فرستاد به زمین

اسمش روشنک بود

روشنک خیلی خوب بود

خیلی پاک بود

خدا همیشه دعاهاش گوش میداد و هر چیزی که میخواست بهش میداد

همیشه روشنک میگفت

من از خدا فقط یک دختر میخواستم

ولی سه تا بچه ی اولم پسر شد

ولی بازم نا امید نشدم و میگفتم ای خدا بهم یک دختر میده

تا خدا به روشنک دوتا کوچولو داد یک پسر و یک دختر

اسم دختری رو که آرزو داشت گذاشتن رومینا


Silhouettes


 آره امروز تولد مامانم

مامان گلم که منو خیلی وقته تنها گذاشته

ولی میدونم از اون بالا داره نگام میکنه و برام دست تکون میده

میدونم اونجا کناره باباست و دارن بچه هاشون میبینن

یادمه روزایی که تولد مامان بود بابا اون روزا فقط خیلی دعا میکردو گریه میکرد

یک روز بهش گفتم بابا چرا فقط روزای تولد مامان این قدر دعا مکینی و گریه میکنی

اون موقع نه سالم بود

بابا گفت:

رومینای گلم مامانت یک فرشته است هر کی که روزای تولد مامانت از خدا چیزی بخواد بهش میده

به بابا گفتم

بابا تا حالا بهت چیزایی رو که توی این روز خواستی داده؟؟؟؟

بابا گفت آره همش داده بهم

گفتم مثلا چی ؟؟؟؟؟

گفت اول اینکه یک زندگیه خوب

و یک آرامشی که همیشه منتظرش بودم

بعد پسرای گلی مثل رها و رامین و روزبه و راما

وبعد یک خواسته ی خیلی بزرگ که همه میدونستن این خواستم از خدا فقط یک آرزوی دست نیافتنیه

یک آرزویی که هیچ وقت بهش نمیرسی ولی خدا این آرزوی منو برآورده کرد

بهش گفتم بابا این آرزوت چی بود

بابا دستی روی سرم کشید گفت تو بودی رومینا

من هر شب برای وجود یک دختر توی خانواده اشک میریختم  

تا اینکه وقتی شب تولد مامانت از خدا خواستم فرداش فهمیدم که مامانت حامله است

و یقین داشتم که اون بچه ای که چشم انتظارشیم یک دختره


Such a quiet life


و از اون روز به بعد من هر روز روزای تولد مامان دعا میکنم

با اونکه چهار ساله تنهام گذاشته ولی بازم روزای تولدش رو برای خودم تنهایی تو دلم جشن میگریم و دعا میکنم

ولی ایندفعه دعاهایی رو که میکنم با شما میکنم و در کنار شما

و فقط برای شما دعا میکنم

گفتم بیاین اینجا تا با هم دعا کنیم و با هم دستامون به آسمون ببریم و با هم آمین بگیم

برای تک تکتون نوشتم و گفتم

پس بسم ا...

 

Good morning city


به نام خدا

سلام ای خدای بزرگ

سلام عزیزه رومینا

سلام ای کسی که خیلی دوستش دارم

خدا امروز تولد یکی از فرشته هات بود

درسته که کنارمون نیست

ولی من خیلی دوسش داشتم

خدا اول از همه شکرت میکنم که این فرشته رو مامان من کردی

و گذاشتی تو دستای اون بزرگ بشم و عشق یاد بگیرم

ازت ممنونم که اجازه دادی از اون خوندن و نوشتن یاد بگیرم

ممنون که اجازه دادی 15 سال کنارش زندگی کنم

ای خدا از همه چیز ممنون

ولی اومدم تا مثل همیشه ازت یک چیزای دیگه بخوام


Take it and Heal it

 

ای خدا ایندفعه میخوام دعاهای امروزم توی این سال فقط مال دوستام باشه



A River Runs Thru It



ای خدا دوتا داداش گل دارم که اسماشون محمد و سجاده

ازت خواهش میکنم همیشه به راه راست هدایتشون کن و همیشه سالم و خندون باشن

ازت خواهش میکنم اگه همسر ندارن یک دختر خوب   با نجابت  متین

با صداقت و و با ایمان قسمتشون کن

واگر که شریک زندگی دارن همیشه توی زندگیشون پر از عشق صمیمیت و محبت و صداقت باشه

و همیشه با یک آرامش و یک عشق پاک به خوبی کنار هم زندگی کنن



The Red Mile (#2)


ای خدای بزرگ دوتا خواهر دارم که اسماشون رها و میناست

ای خدا ازت خواهش میکنیم رها جون خوشبخت کن و بزار سایه پدر و مادرش همیشه بالای سرش باشه و

از زندگی کنار این دوتا فرشته لذت ببر و یک همسر خوب

آقا  متین  مهربون  با صداقت  نجیب  خوشگل و خوشتیپ و مهربون قسمتش کن

یک همسر خوبی قسمتش کن که عاشق رها باشه و یک زندگیه خوب و شیرین رو بسازه

ای خدا رها خیلی قلبش پاکه خواهشا کمکش کن

و مینای گلم

ای خدای بزرگ مینا خیلی خانومه

خیلی ماهه

خواهشا توی زندگی موفقش کن

خانوادش و مخصوصا یکدونه خواهرش خوشبخت کن

ای خدا این خواهر خوبمو خوشبخت کن و نزار هیچ موقع از غم و غصه ی زیاد چشماش بارونی بشه

بزار چشماش فقط برای شادی و خوشی بارونی باشه و اشک شوق بریزه و لباش همیشه خندون باشه

سایه پدر و مادرش از سرش کم نکن و بزار خوشبخت زندگی کنه


Red Aspen Leaf


ای خدا چهار تا برادر گل دارم که اسماشون نوید و کمال و کامی و علیرضاست

ازت خواهش میکنم که این چهارتا تا نازنین خوشبخت کن

بزار نوید اون رشته ای که دوست داره قبول بشه

کمال تو درس و دانشگاش موفق باشه

و کامی دوران سربازیش به خوبی و خوشی بگذرونه

علیرضا هم خوشبختش کن و بزار به همه ی آرزوهاش برسه

ای خدا سایه ی خانوادشون از سرشون کم نکن

و چهارتا تا دختر خوشگل و خوب و مهربون و با ایمان و اون طوری که طبق میلشون هست قسمتشون کن

و زندگیشون پر از عشق و صمیمیت کن

 

Pure Gold


ای خدا یک دوست عاشق دارم که اسمش حامد

حامد طوری که تو وبلاگش نوشته یک عشقی داره که دلش میخواد بهش برسه

ای خدا هر چی که خودت میدونی  

ولی دلش نشکون و بزار با دختری که دوست داره زندگیه خوبی رو شروع کن

بزار به عشقش برسه و ثابت کنه به همسرش که یک عاشق به تمام معناست

چون یک عشق پاک داره پس خواهشا کمکش کن و سلامتی به خودش و عشقش بده و بزار تا عمر دارن با هم خوشبخت زیره یک سقف زندگی کنن و هیچ غمی نداشته باشن


Gore-tex


ای خدا یک داداش گل دارم که اسمش محمد

خیلی بچه ی آروم و بی دردسریه

معلومه که دل اونم مثل من خیلی زخمیه

ازت میخوام که بهش صبر بدی و همین طور به راه راست هدایتش کنی

ازت میخوام قسمت اونم یک دختر خوب باشه و عاشقانه زندگی کنه

ای خدا ازت میخوام همیشه صحیح و سالم باشه و خیلی کمکش کنی

ای خدا ازت خواهش میکنم هیچ موقع دلش نشکون و همیشه هواش داشته باش

Tulip 2

 

ای خدا دوتا خواهر گل دارم که اسماشون سارا و رزاست

به این دوتا عزیز هم کمک کن

بزار اینا هم همیشه یک زندگیه آبرومندانه داشته باشن و با عشق کنار همسرای خوب و مهربونش زندگی کنن

و دوتا پسر خوب قسمتشون کن

و بزار یک زندگی پر از آرامش داشته باشن


http://gallery.photo.net/photo/3795067-md.jpg


ای خدا از همه گفتم جز یک عزیز

جز یک فرشته که اسمش مهران

خیلی قلب پاکی داره خدا

خیلی مهربونه

خواهشا کمکش کن

بهش صبر و شجاعت بده تا با مشکلاتش بجنگه و یک زندگیه خوب رو شروع کنه

سایش از روی سر خانوادش کم نکن

بزار همیشه کنار خانوادش خوب و خوش زندگی کنه


Radar


ای خدا یک عالمه دوستای دیگه دارم که وقت نمیشه اسم تک تکشون به زبون بیارم

ولی به اونایی هم که یادم رفته خواهش میکنم کمک کن و بهشون صبر بده و شجاعت

و همشون خوشبخت کن

مثل هیوای گل  مریم  تینا  محمد  غزل و ...

ای خدا از همه دوستام گفتم تا جایی که تونستم

ولی از دل خودم هیچی نگفتم

اینجا فقط مال دوستامه پس از خودم چیزی نمیگم

ولی فقط بهت میگم   

مهرداد مهرداد مهرداد

ای خدا خواهش میکنم بهم برسونش

تمنا میکنم

هنوز اشکایی که دم رفتنم میریخت یادمه

هنوز یادمه با دستای مهربونش دستام  محکم گرفته بود و نمیزاشت ببرنش

هنوز یادمه که وقتی بغلش کردن و به زور داشتن میبردنش از دادگاه بیرون چه جوری داد میزد و گریه میکرد

هنوز صدای فریاداش تو گوشم که بهم میگفت نامرد

که بهم میگفت مگه قول ندادی تنهام نزاری

بهم میگفت مامان رومینا فقط تو مامانمی

ای خدا هنوز همه چیز یادمه

هنوز اون صحنه ها توی ذهنمه

یادمه که با دستای کوچیکش با تمام قدرتش آرمان میزد و با بغضی که ولش نمیکرد بهش میگفت

خدا نبخشتت که داری منو از مامانم جدا میکنی

چه کار کنم تا بزاری برم پیشه مامانم

مهرداد زجه میزد و میگفت

ازت التماس میکنم بزاری برم پیشه مامانم

به همون خدای مهربون که مامان رومینا رو به من داد  قسمت میدم بزار برم پیشه مامان رومینا

تروخدا منو ازش جدا نکن


ای خدا تروخدا بهم برگردونش

ازت التماس میکنم

ازت خواهش میکنم


راستی یک دوست خوب پیدا کردم خدا که بهم خیلی آرامش میده

اسمش مهرداده

برای همین تشابه اسمی با پسرم بهم آرامش میده

برای اونم دعا میکنم که همیشه خوشبخت باشه

و میخوام هیچ موقع مهرداد رو مثل من از مامانش نگیری

نزار مامانش مثل رومینای بدبخت دلش هزارتا زخم بشه برای مهردادش


Waiting for next summer

 

ای خدا خیلی دوستت دارم

خیلی زیاد

ازت خواهش میکنم هممون به راه راست هدایت کن و کمکمون کن

ازت خواهش میکنم به هممون صبر بده و خونه ی خودت قسمت هممون کن

ای خدای مهربون ازت خواهش میکنم توی این شب عزیز که به قول بابا همه چیز برآورده میشه این دعاهای منم مستجاب کن

خدا خیلی دوستت داریم

آمین


it's a long way

 

راستی مامانی تولدت مبارک

درسته که روی زمین نیستی ولی بازم تولدت مبارک

خیلی دوستت دارم

خیلی زیاد  

نظرات 41 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:34 http://www.soroosh7561.blogfa.com

خدایا اگه ما خیلی کوچیک هستیم ولی تو خیلی بزرگی. اگه ما گناهی کردیم که مستحق عقوبتش هستیم تو اینقدر خوب و مهربون هستی که اون گناهان مارو ازش بگذری. پس بیا و امشب حاجت تموم بنده‌هات رو بده. خدا امشبه رو درهم بخر سوا نکن. بذار تو خونه آخر امیدمون ناامید نشه
آمین

ممنون مهرداد جان
ممنون
ای کاش ...

آمین

نوید شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:52

رومینا جون خواهر گلم خیلی مهربونی هرروز بیشتر بهم ثابت میشه این قضیه . منم این شب هیچ چیز از خدا نمی خوام ، آخه هرچی خواستم تا حالا بهم داده . فقط ....
خدایا
خودت به حق اونایی که دوسشون داری که یکیشون رومیناست
یک کاری بشه رومینا
با مهرداد
و
البته جیمی
به هم برسن
همشون با هم کنار هم بیان اینجا پست بنویسن و از زندگی خوبشون بگن . خدایا خودت اون بالایی، خیلی هم مهربونی منم به مهربونیت شک ندارم پس منتظرم ...

ممنون نوید گل

سید محمد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:51 http://Sazedel.Com

روحش شاد... :-(

خدایا در این روز و در همین ساعت بر مقامش بیافزای و از گناهانش در گذر و به رحمتت نسبت به او بیافزای.

الهی آمین. یا رب العالمین.
هرکی این نوشته ارو دید واسش یه هدیه بفرسته.
هدیه اتون و یه فاتحه براش قرار بدید.
بسم الله...

ممنون داداشی

محمد یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:40 http://www.gallows.ciooc.com/

از کسانی که برای نماز باران
بهصحرا می روند
تنها دعای آنانی پذیرفته می شود
که چتر هاشان را
بهمراه برده اند
ممنون که خبرم کردید
با آرزوی بهترین ها

مینا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:45 http://m

سلام رومینا جونم
راستش این اولین باره که به تته پته افتادم و نمی دونم چی بگم
فقط اینو میگم مادرا همشون فرشته هستن


اگرچه دوری ز اینجا ، تو یعنی اوج زیبایی ، کنارم هستی و هر شب به خوابم باز می آیی ، اگر هرگز نمی خوابند دو چشم سرخ و نمناکم ، اگر در فکر چشمانت شکسته قلب نمناکم ، ولی یادم نخواهد رفت ، که یاد تو هنوز اینجاست ، میان سایه روشن ها ، دل شیدایی من تنهاست ، نباید زود می رفتی و تنها کوچ می کردی


رومینا جان هیچ به خلقت خودت فکر کردی حتما حکمتی داشته که خدا تورو افریده
حتما حکمتی داشته که خدا دوباره بهت فرصت داد تا به زندگی برگردی
به این فکر کن که تو باید جای مادرتو برای اونایی که جای خالی شو حس می کنن پر کنی
پر حرفی کردم شرمنده
راستی عزیزم بابت دعایی که برام کردی خیلی ممنونم انا من کجا لیاقت دارم تو یا اقا سید اسمم و تو وبلاگتون بنویسید
همین که اجازه دادین گاه گداری بیام و تو قسمت نظرات یه حرفایی رو بنویسم و برم خیلیه
خیلی دوستتون دارم واقعا خیلی به دعا احتیاج دارم ممنون که هیچ وقت فراموشم نمی کنی

مینا جان
من هیچ وقت فراموشتون نمیکنم
هیچ وقت
ولی از شما هم میخوام منو فراشم نکنین
نزارین تو ذهناتون بمیرم
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

اجادسا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 http://ajadesa.blogsky.com

مادر

ای که از مرز حضورت تا خدا فاصله ای نیست

تو بیکرانۀ وسعت قلبت رد هیچ قافله ای نیست

کاش می شد به هر بهونه واسه تو ترانه ای ساخت

یا می شد بی مهر و امضا عشق و تو نگاه تو باخت

کاش می شد به هر بهونه از تو تا همیشه شعر گفت

یا حَراج کرد کلمات و واسه تو ارزونتر از مفت

تو یه فرشته ای که همیشه رو زمینی

این نه شعر و نه ترانس تو خدای رو زمینی

واسه آرامش قلبم تو همیشه امن ترینی

بین خوشگلای دنیا تو همون قشنگ ترینی

همۀ دار و ندارم شاید یه قطره نباشه

که می خوام همون یه قطره توی اقیانوس عشق تو بپاشه

ای که نور آسمونیت روشنی بخش ستارس

منه سرگردونو جا بده که آغوش تو عمر دوبارس

(( اَجادِسا ))

ممنون داداشی
خیلی قشنگ بود

ZEINAB یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 http://RABBIT1374.BLOGFA.COM

سلام رومینا جان!
امیدوارم خدا بیامرزدش و روحش شاد باشه.نمیدونستم مامانت رو از دست دادی!
حتما خیلی سختی کشیدی.منم یه دوست صمیمی دارم که مامانش رو از دست داده ولی با این وجود سعی میکنه همیشه شاد باشه.
امیدوارم تو هم همیشه شاد باشی و غم دوری مادرت رو حس نکنی هرچند که مادرت همیشه باتو و توی قلبته.
و دیگه اینکه تو برای همه دعا کردی ولی برای خودت هیچ دعایی نکردی.حالا من میخوام برای تو دعا بکنم ، امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشی و خوشبخت بشی!
آمین
بازم بهت سر میزنم.فعلا خداحافظ.

ممنون عزیزم
خیلی خوشحالم کردی
ممنون از دعات
دعا کن مهرداد پیشم برگرده خودم مهم نیستم
برای اون دوستتم دعا میکنم چون میتونم درکش کنم
بازم ممنون

رها یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 http://lamakan.blogsky.com

سلام رومینای مهربون و نانازم
از خوندن آرزوهات تمام وجودم لرزید...عزیزم امیدوارم و دعا می کنم به آرزوت برسی و لذت آرامشی جاودانه نصیبت بشه و شادیت روزافزون بشه...مرسی /بازم مرسی مهربونم ..دوستت دارم[بوسه][گل]

سلام رهای گلم

ممنون عزیزم
خوشحال شدم بعد از مدتی اومدی
ممنون

اسمان ابی {قاصدک} یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 http://100020.blogfa.com

سلام
خدای بزرگ انقدر بزرگه که هرچی هم که ما ارزو هامون واسمون بزرگ باشه واسه خدا کوچیکه پس هر چی میخواید از خدا بخواید
ولی یه دعا میکنم امین بگید:خدایا همه مارو عاقبت به خیر کن ؛خدایا هر چی میخوایم بهمون بده؛ خدایا بهترین هارو بهمون بده؛ راستی ۶/۴تولد عشق منم بود البته تو ابن وبم تولد نگرفتم دعا میکنم به ارزو هاتون برسید دعا کنید به ارزو هام برسم باتشکر اسمون دلتون همیشه ابی

سلام
آره هم مهربونه هم بزرگ

آمین

امیدوارم به عشقت برسی عزیزم

حامد یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 http://koole.blogfa.com

سلام
از طرف خودم ازت تشکر میکنم که بهم بها دادی و تو این پستت یادی از منم کردی
واقعا ازت ممنونم
وقتی دعاهاتو درمورد خودم و اون دختری که قراره امروز حرفمو بهش بزنم خوندم خیلی خوشحال شدم
دیشب بهش زنگ زدم و امروز تو دانشگاه باهاش قرار گذاشتم
به امید خدا
هرچی که اون بخواد
من کار دیگه ای ازم بر نمیاد
منم مثل همیشه برای تو و راما دعا میکنم
دعا میکنم که همیشه خوشبخت باشین و هیچ وقت طعم تلخی زندگی رو مثل این چندوقتی که گذشته نچشین
دعا میکنم که پدر و مادرتون در آرامش باشن و به خاطر کارای خیری که انجام دادن که بزرگترینشون تربیت بچه هایی مثل تو و راما بوده همیشه درجشون بالاتر بره و به قول یه بنده خدایی درجشون عالیه
ایشالله که متعالی بشه
برای خوشبختی مهرداد دعا میکنم
چون کسی از آینده خبر نداره
شاید اون در آینده بدون تو خوشبختتره تا با تو
دعا میکنم که هرچی که قسمتته همون شه
طوری که به هیچکدومتون لطمه ای وارد نشه
اصلا دوست ندارم که سختی دوباره ی دوستی مثل تو رو ببینم
ایشالله که هیچوقت تنها نباشین
به امید دیدار

سلام حامد گل
خوشحالم که باهاش قرار گذاشتی
سعی کن تمام حرف دلت بهش بزنی
خدا بهت کمک کنه و مهر تورو تو دل اون جا بده
برات خیلی دعا میکنم

ممنون عزیزم بابت همه چیز

شاید اون خوشبخت تر از من بشه ولی من بدبخت میشم وقتی که کنارم نیست
هر چه حکمته خداست ولی من مهردادم میخوام

ممنون
منم قول میدم از سختی هام دیگه نگم

ثمین یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 http://http://pariam.blogfa.com/

سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی و از لینکتم ممنون .دوست خوبم برات دعا میکنم.ولی همیشه همه چیزو به خدا واگذار کن حتما درست میشه.خیلی سخت نگیر اگر مصلحت خدا باشه درست میشه.منم مشکل بزرگی دارم واسم دعا کن و از خدا بخواه توفیق دعا کردن رو بهم بده چون از بس نا امیدم نمیتونم دعا کنم دلم از سنگ شده.فدات شم بای

سلام عزیزم

ممنون
باشه حتما برات دعا میکنم
خیلی خوشحال شدم

مهرداد یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 http://www.soroosh7561.blogfa.com

سلام رومینا جان
راستی یادم رفت دیروز واسه روح پدر و مادرت طلب آمرزش کنم. خدا روحشون رو قرین دریای رحمتش کنه.
امیدوارم امروز حالت بهتر شده باشه
قربانت
مهرداد

سلام مهرداد عزیزم

ممنون عزیزم

آره وقتی اسم قشنگ تورو میبینم و یاد مهرداد خودم می افتم بهتر میشم

مریم یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 http://titanic.blogsky.com

سلام
آمین آمین آمین

امیدوارم نه از ته قلب امیدوارم همه ی دعاهای قشنگی که کردی برآورده بشه عزیزم
بدون و مطمئن باش که دعا در حق دیگران زود تر از دعا در حق خودت برآورده می شه پس مطمئنم که دعاهایی که کردی بر آورده می شن و اگه خدا تو این دنیا جوابشون رو نداد در اون دنیا جبران می کنه چون خدا خیلی خیلی خیلی مهربونه
آره مهربونه مثل قلب تو مثل حرفهای تو که محبت و عشق از گوشه و کنار کلماتش می پاشه

رومینای عزیزم ممنون که من رو دعوت کردی ممنون از کار جالبی که کردی ممنو ن که انقدر مهربونی و ممنون به خاطر دعا هات و یه چیز دیگه تو واسه ی همه دعا کردی من اونقدر آدم خوبی نیستم که دعاهام بگیره اما از ته دل از خدا می خوام که همه ی نگرانیهات همه ی دلتنگیهات همه ی غصه هات از صحنه ی زندگی محو بشن و نگاه تو لبهای تو و صدی تو لبریز از شادی باشه و جشن میلاد روح مادررت مبارک و روحش شاد
اللهم صلی علی محمد وآل محمد آمین یا رب العالمین

سلام مریم گلم

خیلی زیبا نوشتی و حرف دلت زدی
خوشحال شدم اومدی

ممنون از صحبتات که بهم امید میده

خیلی خیلی خیلی ممنون مریم گلم

نوید یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09

رومینا آخه چرا بعضی ها اینقدر خودخواهن ؟ به هیچ کس بجز خودشون فکر نمی کنن، کاش همه همینجوری مثل تو بودن با اینکه پر از درد و غصه ای بازم به بقیه فکر می کنی .

نه نوید جان این طوری نگو
من اینقدر خوب نیستم
با این تعریفات شرمندم میکنی
وظیفه ی من اینه که برای شما بنویسم تا خوشحال باشین و من خوشحالیتون ببینم
همین برام خوبه
همین که تنهام نزارین برای خیلی خیلی خیلی خوبه
دوست ندارم تنها باشم
ممنون برادر خوب من

علیرضا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 http://www.gofteman-azad.blogfa.com

با سلام
وبلاگ گفتمان آزاد با مطلب "آقای موسوی چهره بنی صدر را می توان در شما دید " به روز است و منتظر بازدید و نظرات شما عزیزان می باشد
در ضمن اگر با تبادل لینک موافقید به بنده خبر دهید

سلام عزیزم
ممنون
میام

رها یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:48

سلام رومینا جانم خوبی

نمی دونم چی بگم زبانم از گفتن قاصر است میدونی مادرا همشون فرشته ان روحش شاد

رومینا جان از مادرت بخواه از خدا بخواد مهرداد رو بهت برسونه

رومینا جانم هیچ کاری تو این دنیا بی حکمت نیست بعضی ادمها به ارزوهاشون میرسن و فکر می کنن حالا خوشبخت ترین هستند اما فردا دوباره یه غم دیگه دارن

من از خدا می خوام اونچه که غم رو از دلت پاک می کنه خدا بهت بده و یه شادی یه خنده بهت اعطا کنه و هیچ وقت حتی ثانیه ای تو رو رها نکنه

سلام رهای گلم
ممنون عزیزم

ازش خواستم و چندین بار بهش گفتم
نمیدونم اون بالا داره چی کار میکنه

آره میدونم

ممنون رها جونم

رها یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:55

رومینا جانم خیلی ممنون اخه من لایق این نیستم که واسه من دعا کنی با این حال یه دنیا ممنون

امیدوارم خدا خواسته ات رو بهت بده میدونی من شنیدم اگه خدا بخواد خواسته ات رو بده اون رو بر زبونت جاری میکنه تا ازش بخوای رومینا جونم انشا ا.... به خواسته دلت می رسی

راستی شما که یه اقای مهربون داری هر وقت دلت گرفت م یتونی به گنبدش نگاه کنی دردو دل کنی باهاش

قربونش برم خیلی غریبه مگه میشه جواب نده

یا حق

سلام عزیزم
این چه حرفیه عزیزم
خدا کنه
ممنونم عزیزم

آره یک اقای مهربون دارم ولی نمیدونم این آقای مهربون به حرفای رومینا گوش میده یا نه

امیدوارم جواب بده
چون منم مثل خودش غریب و تنهام

عماد سالکی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:26

به دیدار بیا که ایران کهن منتظر دیدار است .
منتظر نظرت درباره پست جدیدم هستم

سلام عماد جان
چشم الان میام

سارا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:41 http://margetaghdir.blogfa.com

سلام
خوش یه حالت رومینا که انقدر خدا رو دوست داری و ازش می خوای و بهت میده.
خوش به حالت.بهت حسودیم میشه که انقدر خوبی و با عشق ازش خوشبختیه دوستاتو می خوای.
امیدوارم مهرداد رو بهت برگردونه و حتما اون که دوباره تو رو به زندگیت برگردونده به فکر بقیه این چیزا هم هست.
آهنگ وبت خیلی غمگینه.
همیشه وقتی میام تو وبت گریه می کنم.
انگار همه چی از دست رفته.
راستی تو خیلیم شجاعی.
کاش شجاعت تو رو داشتم.
یعنی نیازش دارم.
نمی تونم درک کنم که چقدر سخته آدم مادرشو از دست بده ولی دوست منم مادر و پدرش طلاق گرفتن و همیشه با من درد و دل می کنه ولی واقعا واسه من سخته که بخوام آرومش کنم دیگه ببین اون چی میکشه.
میگه نمی دونم باید ازش متنفر باشم که بدبختم کرده یا دوسش داشته باشم.
فقطم میگه من با مرگم آروم میشم.
تولد مامانت مبارک.چه روز قشنگی به دنیا اومده.
راستی راما هم حالش خوبه؟
دو تایی خوش میگذره؟
مواظب خودتون باشین که می دونم هستین.
فعلا بای رومینا جون.

نمیدونم چی بگم سارا جان
ولی من اینقدرا هم خوب نیستم
شماها مهربونین
و قلباتون پاکه
من خیلی بدم
اگه میخوای آهنگ وبم عوض کنم آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو دعا کن مهرداد برگرده من دیگه هیچی نمیخوام

به دوستت بگو باز خدارو شکر کنه که سایه ی هردوتاشون بالای سرشونه
و میتونه هر وقت خواست از نزدیک ببوستشون و تو بغلشون بگیرتشون
و میتونه کنارشون باشه ولی من حتی از اینم محرومم
بعضی از ادما وقتی چیزی رو از دست میدن قدرش میدونن
به این دوستت بگو از الان قدر مامان و باباش بدونه و وقتی که از دست دادشون باز زانوی غم به بغل نگیره و بگه پشیمونم
راهنماییش کن تا اون عشق بین پدرو مادرش به وجود بیاره و دوباره کنار هم با عشق زندگی کنن
نزار بگه که قدرتش نداره
آدما قدرت هر چیزی رو دارن حتی اینکه جون همدیگه رو بگیرن
حالا چه برسه به اینکه بخواد خانوادش کنار هم جمع کنه
بهش بگو مرگ ادم آروم نمیکنه
ساکت میکنه
خفه میکنه
و از ذهن ها پاک میکنه
اومدیم تا با زندگیمون بجنگیم نه اینکه خودمون راحت کنیم
بهش اینا رو بگو
بگو باید با شجاعت جلوی مشکلاتش وایسته نه به فکر مرگ باشه
من این صحنه هارو تجربه کردم دارم از تجربیاتم میگم
حتما اینارو بهش بگو

بابت تولد مامان هم ممنون
راما هم خوبه
خوش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بد نیست خوبه

LOVE..... یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:40 http://HiddenShine.blogfa.com

سلام........
خیلی از لطف شما ممنونم و نظر لطف شماست.....
وب شمام واقعآ زیباست.........
امیدوارم همیشه موفق باشی..........
خوشحال میشم دوباره به من سر بزنی..........
مواظب خودت باش BYE..............

سلام
خواهش میکنم عزیزم
منم ارزوی موفقیت شمارو دارم
باشه حتما
بای

آذر وسید یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:53 http://www.avareyetanha.blogsky.com

سلااااااام
خیلی خوشحالیم از اینکه شما برگشتین.
چند وقتی بود نت نیومده بودیم به دلیل این مشکلات و حوادث اخیر توی کشور....
چند باری هم که اومدم وبلاگتون رو موفق نشدم باز کنم...

واقعا خوش به سعادتت رومینا جان...
من احساسم اینه که عنایت خاص خدا شامل حالت شده...

الان شما مثل یه نوزاد تازه متولد شده ای ...
پاکه پاک....
توروخدا برا منو سیدم دعا کن...

من تا چند روز دیگه اگه قسمت شه میام پابوس امام غریب...
ضامن آهو...
دعا کن دفعه بعد با سید بیایم پابوس آقا....

خیلی التماس دعا

هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش می دهند

سلام عزیزم

ممنون عزیزم خوشحالم کردی

من براتون خیلی دعا میکنم شما هم برای من دعا کنید

مونا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:05 http://www.parvazzibast.blogfa.com

سلام
من اپم خوش حال میشم بیای و با نظرت خوشحالم کنی

سلام
دارم میام مونا جان

الناز دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 http://amirdanger-music.blogfa.com

سلام.خسته نباشید.من از هواداران امیر دنجر هستم.شما لطف کن منو با نام وب توپ و تانک هواداران امیر دنجر لینک کن.من هم شما رو با هر اسمی که خواستی لینکت کنم.

باشه عزیزم
ممنون که اومدی هوادار

زمستون دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 http://zemestun.blogsky.com

سلا م عزیزم
همه ی دعا هاتو خوندم
ایشالله سلامت وموفق و خوشبخت و عاقبت بخیر و .... باشی :)

ممنون عزیزم

حامد دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:39 http://dakhmeh.blogsky.com

سلام
دعاهاتون رو خوندم و بعضیاشم تکرار کردم امیدوارم دعاهات مورد قبول واقع بشن
راستی یه مطلبی تو وبلاگم نوشتم فکر می کنم بد نباشه تو هم بخونیش
موفق باشی

سلام
ممنون حامد جان
الان میام پیشت

LOVE..... دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:08 http://HiddenShine.blogfa.com

______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---- -----------¤¤¤
_ ¤¤¤- هرگز به کسی اجازه نده تا رویاهای تورا زیر سوال ببرد-¤¤¤
¤¤¤----------- www.asopasdarbedarashegh.blogfa.com ---------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندگیست------------------------------¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------مهربانم درود بیا پیشم---------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤-- I LOVE YOU---¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤-------آپم-----¤¤¤
___________________¤¤----------¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

ممنون عزیزم
الان میام

نوید دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:05

رومینا جان حوصله کردی تا آخر بخون قشنگه .
--
ماه من غصه چرا؟

تو مرا داری ومن هر شب و روز

ارزویم همه خوشبختی توست

ماه من دل به غم دادن واز یاس سخن ها گفتن

کار انهایی نیست که خدا را دارند

ماه من غم واندوه اگر هم روزی مثل باران بارید

یا دل شیشه از لب پنجره ی عشق زمین خورد وشکست

با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن

و بگو با دل خود که خدا هست خدا هست...

او همانیست که در تارترین لحظه ی شب راه نورانی امید نشانم میداد

او همانیست که هر لحظه دلش میخواهد

همه ی زندگی ام غرق شادی باشد

ماه من غصه اگر هست بگو تا باشد

معنی خوشبختی بودن اندوه است

این همه غصه و غم این همه شادی وشور

چه بخواهی وچه نه میوه ی یک باغند

همه را با هم وبا عشق بچین

ولی از یاد مبر

پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا

و در ان باز کسی میخواند

که خدا هست خدا هست

وچرا غصه چرا؟!

---
تقدیم به رومینای نازنین

ممنون نوید جان
بی نهایت زیبا بود
ولی خوب
من احساس میکنم هر چی که به خدا نزدیک تر میشم دردام بیشتر میشه
غصه هام بیشتر میشه
دلتنگیام بیشتر میشه

ممنون که زحمت کشیدی
خیلی ممنون

موفق باشی عزیزم

علیرضا دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:59

سلام باید به اطلاع برسونم از این به بعد وبلاگی به نام هفته نامه وجود ندارد از تمامی کسانی که به من در این راه کمک کردن و تنهام نذاشتن ممنونم اگر با من امری بود میتونید در وبلاگ دوستم به آدرس
http://www.taraneyeirooni.blogfa.com/
نظر بدید ممنون bye for ever

باورم نمیشه ؟؟؟؟؟
رفتی؟؟؟؟؟
به این زودی علیرضا؟؟؟؟؟
باشه اگه کاری داشتم میام
ممنون که بهم خبر دادی
ولی جات همیشه توی ذهنم خالیه
کاش به این زودی نمیرفتی

شکسته دل سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20

قبول کن ای ساده دل، دنیا پر از فریبه
همون بهتر بمونی، برای من غریبه
زخمای قلبم همه، از دست آشناهاست
چجوری باورکنم، چشمای تو می¬گن راست
تو هم به فکر غم و، شکست قلب منی
حسی به قلبم میگه، تو هم پی رفتنی

دلشکسته ؟؟؟؟
عزیزم نمیدونم کی هستی
ولی باید بگم که من این روزا منتظرم
منتظر چند تا فرشته
خواهشا خودت معرفی کن
نه ادرسی دادی و نه اسم درستی گفتی
تروخدا نترسون منو
و تو شک و دو دلی ننداز
بیا و دفعه ی دیگه خودتون کامل معرفی کن
ممنون
دیگه دارم از انتظار خسته میشم
ببخشید
موفق باشی

راستی بی نهایت زیبا بود
یک حسی میده بهم
یک احساس قشنگ و لی بی روح
شعرش خیلی دوست دارم

سارا سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:58 http://margetaghdir.blogfa.com

سلام
نه عزیزم آهنگ وبت خیلیم قشنگه.
کدش رو برام می فرستی؟
باشه حتما بش میگم.
ولی مامانش ازدواج کرده و یه بچه هم داره.
مامانش خیلی دوسش داره.
دوستم هم خیلی با مامانش صمیمیه ولی چون با باباش زندگی می کنه مامانش تو یه شهره دیگست کمتر می تونه ببینتش.
از اون ور همش فامیلاش از مامانش بد میگن.
حتی یه پسر ۱۹ ساله تو فامیل بش میگه دیگه حق نداری بری پیش مامانت. این مادره؟
همه مشکلاتش یه طرف فامیلاشون هم یه طرف.
امیدوارم خدا به همه صبر بدده.

سلام

سارا جان این اهنگ قشنگ رو داداش محمدم برام گذاشتن کدش رو نمیدونم ولی حتما ازشون میگیرم و بعد برای شما میفرستم
باشه عزیزم؟؟؟؟؟

چقدر داستان زندگیه دوستت شبیه منه
نه خیلی شبیه باشه
خدا نکنه اون طفلک مثل من بشه
ولی منم همه بدبختیام از دست فامیلای پدرم هست

خدا از اینایی که باعث بدبختیه ادما میشن نگذره
من که تا اولا هرکاری میکردن میبخشدمشون و به دست خدا واگذارشون میکردم
ولی حالا دیگه نمیبخشمشون و نفرینشون میکنم

زهره سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:09

سلام رومینا خوبی
خدا رحمتش کند .امیدوارم برای اونایی که دعا کردی هشون نتیجه بگیرن و دعاهات مستجاب بشه.اگه از ته دل دعا کنیم حتما مستجاب میشه .دوست دارم موفق باشی .مارا هم دعا کن

سلام عزیزم
ممنون

خدا کنه دعاهام مستجاب بشه
ایندفعه برای خود گناهکارم دعا نکردم برای فرشته های مهربونش دعا کردم

شاید به خاظر فرشته هاش قبول کنه
ممنون عزیزم

من همیشه دوستام دعا میکنم

مهرداد سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:44

سلام رومینا جان
چرا سر نمی زنی به وبلاگم؟

شرمنده مهرداد جان الان میام عزیزم

سارا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:20 http://www.afsos.blogsky.com

سلام آبجی گلم خوبین شما ازمشهد اومدین تاهنوز تشریف دارین بهرحال خواهشا منو هم دعا کن عزیز
الهی فدات بشم الهی به آرزوهات برسی
بوس بوس بوس

سلام عزیزم
سارا جان!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من مشهد زندگی میکنم
مسافرت مشهد نرفتم که !!!!!

من هر روز و هر شب براتون دعا میکنم

منم الهی فدای تو بشم

تو هم به آرزوهات برسی

منم بوس بوس

راستی ممنون عزیزم

سارا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:26 http://donedona.blogsky.com/

سلام گلم خدارحمتش کنه منم بابامو ازدست دادم که خیلیوقتا خوابشو میبینم
ای امان از روزگار

سلام عزیزم
خدا بابای شما هم رحمت کنه
براشن طلب آمرزش میکنم
خدا تمام رفتگان بیامرزه

به قول تو عزیزم امان از دست این روزگار

سارا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 http://margetaghdir.blogfa.com

سلام.
باشه.مرسی.
آره اونم نفرین می کنه همش میگه خدا باعث و بانیشو نبخشه من که نمی بخشم شاید تو این دنیا نتونم کاری کنم ولی اون دنیا خدا به حسابشون برسه........
من که انقدر فامیلامون کمه.
زیادم کم نیستا ولی یکی اصفهانه یکی تهران یکی کرج.
تو اهواز فقط فامیلا مامانمن.


خیلی داغونم.
خیلی.کاش این خطا درست بشه.
خواستم اون یکی وبمو بت بدم ولی دوست ندارم ناراحت شی اصلا شایدم ناراحت کننده نباشه.
بی خیال.
بای عزیزم.

بازم سلام
من که اصلا هنوز فامیلای مامان ندیدم
یک عالمه خاله و دایی دارم ولی هیچکدومشون تا حالا یک برام ندیدم به جز تو عکسای مامانم
فامیلای بابامم که از همشون متنفرم



چرا داغونی عزیزم
خدا نکنه
چیزی شده سارا جان؟؟؟؟؟
اگه میخوای بگو شاید بتونم کمکت کنم
میخوای ایمیلم بهت بدم ؟؟؟؟؟
الام میام پیشت

میشه ادرس اون یکی وبت بدی
قول میدم ناراحت نشم
خواهش میکنم آدرسش بده

سارا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 http://margetaghdir.blogfa.com

فرستادم واسه همون رومینا.راما
دوست داشتی بیا.

حتما عزیزم

غزل۹ چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 http://www.ghazal9.blogfa.com

سلاممم مرسی که بهم سر زدی بازم بیا ****

سلام
چشم عزیزم

رها چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:08

سلام رومینا جونم خوبی خواهر گلم

رومینا امروز برام دعا کن به خدا خیلی محتاجم


رومینا گلم برای من دعا کن


خیلی دلم گرفته می ترسم تو رو خدا برای من دعا کن

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟
حتما مگه چیزی شده؟؟؟؟؟؟

خدا نکنه دلت بگیره چی شده رها جون؟؟؟؟؟

من همیشه برات دعا میکنم عزیزم

اشکان چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:24 http://www.ashkeashkan.blogfa.com

وبلاگ خیلی خوبی دارین

سلام
ممنون مرسی
نظر لطفتون مال شما هم خیلی زیباست من دیدم

سارا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:37 http://margetaghdir.blogfa.com

عزیزم ایمیل رو دریافت کردی؟

آره عزیزم
جوابم دادم
نرسید؟؟؟؟؟

پریا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:30 http://www.chebaiadkard.blogfa.com

چه مادر خوشبختی!
چه خانواده ی خوشبختی!
مادر فرشته!
دختر فرشته!

من تو نت معمولا احساساتی نمی شم! اما الان شدم!
آه! تو چقدر خوبی!

ممنون عزیزم

خوشبخت بودیم

خیلی لطف داری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد