خدا جون خیلی دوستت دارم

سلام گرم رومینا رو بپذیرین و اگه دوست داشتین بیان ادامه مطلب

میخوایم با هم دعا کنیم



Dark Skies 2 - more on simplemoment.com



ادامه مطلب ...

دلتنگی

سلام عزیزای رومینا

خوشحالم که اومدین

ادامه مطلب منتظرتونم

  




ادامه مطلب ...

کنکور نوید گل

سلام بچه ها

خوبین؟؟؟؟؟

نمیدونم اول سلام علیک چی بگم

ولی اومدم که ازتون بخوام برای بچه هایی که جمعه کنکور دارن دعا کنید

 

خیلی تلاش کردم تروخدا براشون دعا کنین

مخصوصا دوست خوبمون نوید گل

براش دعا کنین اولین نفر بشه

و به چیزی که میخواد برسه

داداش نوید من

عزیزه من ما همه اینجا برات دعا میکنیم

به دلت بد راه نده

خدا بزرگه کمکت میکنه

من از خدا میخوام که کمکت کنه


http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2008/06/374015_orig.jpg


ای خدای بزرگ

ای مهربون

ای کسی که قلب هیچ کس تاحالا نشکوندی

خواهشا داداش منو کمک کن

خواهشا یک کاری کن به هر چی که میخواد برسه

هم بهش سلامتی بده و هم موفقیت

کمکش کن ای خدا


http://www.abrarnews.com/politic/1385/850304/html/021726.jpg

نوید جان من سال دیگه کنکور میدم

ولی میتونم درکت کنم

و با تمام وجود برات آرزوی موفقیت میکنم

امیدورام خوب بدی کنکورت

تو هم امیدوار باش و توکلت به خدا باشه

 


بچه ها دعا برای نوید گل یادتون نره ها 


دوست داریم نوید جان