بی معرفت



http://bahar-20.com/pic/albums/userpics/10001/normal_aa07.jpg



آره با تو هستم بیا بخون




چه زود رفتی


http://zibasaz-bahar-20.persiangig.com/182.jpg


چه زود جا خالی کردی و همه رو تنها گذاشتی


http://parniaz.info/upload_image/3263db54a8752221c77b43f555230405.jpg


آره با تو هستم



همونی که خستم کردی


http://olyabek.persiangig.com/image/88/Khastegi.jpg


اشکمو در اوردی 


http://artoushnikahang.persiangig.com/image/a_h%5B1%5D.jpg


شکستم دادی




یا شاید نا امیدم کردی


http://minamirbagheri.persiangig.com/image/girl-and-rain-dark-1.jpg


حالا فرار کردی ؟؟؟


http://mazhik.persiangig.com/Vahid.JPG




خیلی ترسویی


http://tehranpic.net/images/z4otpi4rqp5dz1ywhm3.jpg



منتظرتم تا بدونم کی هستی

http://www.tehranpic.net/images/vf5q3mxkthq0pt99j0iy.jpg

سرت داد نمیزنم

باهات دعوا نمیکنم
http://topnews.ae/images/Child-Abuse.jpg


قول میدم فقط بهت لبخند بزنم

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



پس منتظرم نزار

نظرات 31 + ارسال نظر
ابرام خان بلوچ دریچه ای برای جنجالی سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 http://jaambalooch.blogfa.com

...
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................

مقداد سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:53 http://shaperak.blogsky.com

با منی؟؟ اومدم من اولیش بودم، نه؟
دلم به حالت سوخت!! ایشالا که دوباره برمیگرده ( اگه درست برداشت کرده باشم)
دیگه کم حوصله شدی و سعی میکنی متن کمتری بنویسی و عکس بیشتری بزاری

شما که تاج سر مایی داداشی

نه فکر نکنم درست برداشت کرده باشی
یک دوسته یا یک دشمن
خودمم نمیدونم
حتی نمیدونم اسمش چیه
جنسیتش چیه ؟؟؟
شاید اصلا طرف دختر باشه
هیچی معلوم نیست
فقط میخوام بشناسمش
که اونم گذاشت رفت

همین .....

رومینا هیچ وقته هیچوقته هیچوقت عاشق نمیشه تا شکست بخوره

ای شیطون باز دست منو خوندی ؟؟؟

موفق باشی داداشی

magnolia سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:42

سلام عزیزم خیلی قشنگ بود مخصوصا با وجود اون عکسا که دقیقا با نوشته مرتبط بود
واقعا چه کسی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟!
در هر صورت مرسی رومینا جون

خودمم نمیدونم کی میتونه باشه

ممنونم

ابرام خان بلوچ دریچه ای برای جنجالی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 http://jaambalooch.blogfa.com

سلام مرسی .متشکرم من عاشق فرامرزقریبیانم وتمام فیلماشوآرشیو دارم.فرامرزو هرکی دوس داره منم اونو دوس دارم فرامرز یه اسطوره است .

ابرام خان بلوچ دریچه ای برای جنجالی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 http://jaambalooch.blogfa.com

فرامرز قریبیان تنها بازیگری که تیاتر بازی نکرده.من اونو به شدت دوس دارم .کسی به اون توهین کنه یعنی به من توهین کرده. وتا آخر عمر باهاش قهرم.فرامرز یعنی زندگی.برنده ۴ سیمرغ بلورین از جشنواره های بین المللی فیلم فجر وچهره ماندگارسینمای ایران.

یه دوست آرا پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:59

سلام.
می‌بخشید مزاحم شدم.
می‌خواستم بپرسم از آرا خبری ندارید؟
راهی برای تماس باهاش سراغ دارید؟

ممنون.

نه صد بار بهش پیغام دادم
جواب نمیده
نظراتمم که تایید نمیکنه

نمیدونم چرا این کارا رو میکنه

دلم براش خیلی تنگ شده
خیلی زیاد

ابرام خان بلوچ دریچه ای برای جنجالی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:27 http://jaambalooch.blogfa.com

سلام خوشحالم که قریبیانی هستید.قریبیان محشره محشرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.مرسی ممنون ازاین آپ قشنگت

یه دوست آرا جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:45

حالا این پست رو هم این‌جا دیدم:
http://vo0ro0jak66.blogsky.com/1389/08/04/post-137/
حداقل دیگه نگران نیستم.

خداروشکر
خیلی خوشحال شدم وقتی خوندم
ایشالا خوشبخت بشه

دلم براش خیلی تنگ شده

خیلی زیاد

خیرالله جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 http://toghoz.blogfa.com

سلام وبتون خیلی عالیه

patina جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 http://patina.ir

سلام رومینای قشنگم
خوبی؟

نازگل جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:26

دیگه حالا خبر نمیدی به روز شدی نه؟

حالا چرا دعوا داری گلم ؟؟؟؟

معذرت میخوام عزیزم

نازگل جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:38

قربونتم میرم من عزیزم

مقداد شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 http://shaperak.blogsky.com

ببین آبجی، امکان نداره کسی عاشق نشه مگه اینکه چشماشو رو همه چی ببنده و نخواد چیزی رو ببینه
این پستو درباره کسی نوشتی که نه دیدیش، نه میشناسیش، نه میدونی دختره یا پسر!!!!!! یه خورده قضیه واسم جالب شد باید فکر کنم در چه حالتی همچین اتفاقی میفته تا بیام و مچتو بگیرم

آره میخوام ببندمو کور باشم

سارا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:34 http://sara-sy.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
گلم من یه وب زدم مخصوص دخترا
اگه دوست داری بیا بهم بگو عضوت میکنم
تازه ما 2ماهم تجربه داریم[نیشخند]
بعدش وبمون مسدود شد
اندفعه تو لاکس بلاگ یه وب زدم
اینم آدرس:
sara-sy.loxblog.com
پس اگه خواستی بیا بهم بگو تا عضوت کنم اوکی؟
بااااااااااااااااااااااااااای[قلب][بوسه]

یه دخمل خوشمل یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:41

سلام رومینا جونم...
خوبی عزیز دلم
نوشتی:
یک دوسته یا یک دشمن
خودمم نمیدونم
حتی نمیدونم اسمش چیه
جنسیتش چیه ؟؟؟
شاید اصلا طرف دختر باشه
هیچی معلوم نیست
فقط میخوام بشناسمش
که اونم گذاشت رفت

همین .....

من که باور نمیکنم
یکی رو ندیده باشی
حتی ندونی اسمش چیه؟
حتی ندونی دختره یا پسر!!!!!؟؟
اونوقت این جمله های قشنگو واسش بنویسی
این عکسای قشنگ و عاشقانه رو واسش بذاری!!!؟؟؟
این طوری وابسته اش بشی؟
این طوری دلبسته اش بشی؟!

نگووووو
که بهش وابسته و دلبسته نشدی
من خودم دخترم
این چیزا رو خوب میفهمم و درک میکنم

زود باش
راستشو بگووووو
اصل قضیه رو بگو
بگو بینتون چیا گذشته؟
همه چیو بگو
هرچی بینتون بوده رو بگوووووووووو
همه چیو

زووووووووووووووووود

سلام عزیزم
چرا نه آدرس ایمیل دادی نه اسمی گفتی نه وبلاگی ؟؟؟؟؟!!!

عزیزم باور کن هیچ رابطه ای اصلا بینمون نبوده
فقط دوتاییمون توی این دنیای مجازی بچه بازی در اوردیم و کمی با هم بازی کردیم
من همه چیز در مورد خودم گفتم ولی اون هیچی از خودش به من نگفت
که کی هست و چی هست و چرا داره با من بازی میکنه ؟؟؟!!!

البته منم باهاش بازی کردم ها ولی خوب نامردی نکردم و از خودم گفتم ولی اون بی وفا ....

عزیزم فقط میدونم نامزد داره
تنها چیزیه که ازش میدونم همینه
که نامزد داره و با نامزدش کارهای هنری میکنه

دوست دارم بیشتر بشاسمش
ولی اون بیشتر در مورد خودش نگفت و رفت
فقط خواست روحیه منو خراب کنه و اشکمو در بیاره و بره
حالا هم اینقدر بزدل که جرعت نمیکنه بیاد خودشو معرفی کنه
منم باهاش کاری ندارم به خدا
فقط میخوام بدونم کیه
چون از وقتی که با من این بازی رو شروع کرده به همه ی دوستام شک کردم
به همه ی دوستای اینترنتیم
که حتی با بعضی هاشونم خیلی بد رفتار کردم چون فکر میکردم اونان که دارن اذیتم میکنن
فقط میخوام بشناسمش همین ....

منم نه وابسته شدم و نه دلبسته
این چیزایی رو هم که نوشتم برای اون نوشتم ولی کمی هم احساساتیش کردم
واگر نه هیچ خبری نیست خوشمل خانوم
فکرای بد بد نکن عزیزم



راستی چرا یک آی پی و سه تا اسم ؟؟؟!!!!

یه زورگیر یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:52

سلام آبجی رومینا
خوفی؟؟؟
اون کی بوده که آبجی منو اذیت کرده؟
کی بوده بهش حرفهای زشت و فحش داده که اشک آبجی ما دراومده؟
کی بوده که آبجی ما رو شکونده و تحقیرش کرده؟
کی بوده با احساسات آبجی ما بازی کرده؟
کی بوده سر آبجی ما داد زده؟
کی بوده رومینای ما رو دعوا کرده؟

هاااااااا....
کی بوده اون بی شعور؟؟؟؟

رومینا
فقط اسمش یا عکسش یا سنش و آدرسشو
یا آدرس میلشو بهم بده تا حسابی حالشو بگیرم
تو فقط بگو چیکاره اس
3 سوته خفه اش میکنم

احساساتشو له میکنم
خوردش میکنم
هر چی از دهنم در بیاد بارش میکنم
بی آبروش میکنم
اشکشو در میارم
این قدر میزنمش تا حرف بزنه که کیه و چیکاره اس؟

تو فقط میلشو بده به من
به زور ازش حرف میکشم

جوری تحقیرش کنم
و بزنمش که دیگه نتونه از جاش بلند شه

رومینا جوووووووونم
تا ما رو داری باکت نباشه
دستور بده
از روی کره زمین نیست و نابودش میکنم

وای ممنون از این همه لطفت عزیزم
ولی من نه باهاش دعوا دارم و نه هیچی

من به اون یک درس عبرت دادم
اونم به من یک درس عبرت داد
و همه چیز تموم شد رفت

ولی فقط میخوام بدونم اسمش چیه ؟؟
اصلا کی هست ؟؟؟
دختره پسره ؟؟؟؟
مرده زنه ؟؟؟؟
چند سالشه ؟؟؟؟

اگر روی جمله ی اولم که نوشتم بزنید میره تو آدرس وبلاگی که ازش داشتم
ولی اونم پاک کرده و رفته

منم خودم نه ازش ایمیل دارم
نه عکس
نه شماره و نه هیچ چیز دیگه
واگر نه که این جوری دنبالش نمیگشتم عزیزم


بازم ممنون از این همه لطفت

مرده یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:04

کی دل رومینای منو شکونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رومینای گلم
تو فقط آدرس میلشو بهم بده
خودم میرم دلشو میشکونم.......

بازم ممنون
تو کامنت قبلی و قبلی ترت ازت تشکر کردم و توضیح دادم

ممنونم

moh3n_az یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:19

سلام به رومینا جوووووووووووونه با جنبه
ایشالا که خوب باشی راستی یه سری عکسایه دیدنی تو آلونکم گذاشتم حتما ببین خیلی عجیبند
ممنون راستی یه انتقاد میخواد بکنم
بنظرم قالبتو عوض کنی بهتره بازم ممنون یه سری به آلونک ما بزن

سلام عزیزم

چشم الان میام

قالب خوشگل تر از این پیدا نکردم

بازم ممنونم

حامد دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:32

درود
چقدر بده که آدما نامردی هاشونم با خودشون میارن تو دنیای مجازی!! کاش لااقل اینجا دیگه به نامردی آلوده نمیشد! امیدوارم برگرده و از انتظار نجاتت بده !
ببخشید که چند پست قبلیتون رو فقط می خوندم و نظری نمی دادم !

سلام بر مهربان ترین با وفا ترین مرد دنیا

منم امیدوارم دوست عزیز

راست میگن توی این دنیا به هر دست بدی به همون دست پس میگیری
منم پستای قبلیتونو خوندم
ولی کمی تنبلی کردم و براتون نظری نزاشتم

شرمنده ی اخلاق ورزشیتون

یه دخمل خوشمل دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:43

سلام رومینا جونم
خوووووووووووووفی؟؟؟؟؟؟

ای ناقلا...
میگم نکنه اون دوتا پست قبلیتم واسه اون نوشتی؟
آره؟
همون پست فرشته من کجاست؟
نکنه اون فرشته ته؟
همون پست تولد؟
نکنه تولد همین دوستت بوده؟
آره؟؟؟؟؟
زود باش اگه اون پست ها رو هم واسه اون نوشتی
اعتراف کن........
اگه نه پس اونا رو واسه کی نوشتی باز؟؟؟
نکنه چندتا از این دوستا داری؟؟؟
حالا واقعا هیچی بینتون نبوده؟

واقعا؟؟؟

راستشو بگووووووو

راست

زووووووووود

خوشمل خانوم تو هم مارو اسکول گیر اوردی ها

نه عزیزم

من تا حالا توی عمرم نه عاشق کسی شدم
نه به کسی وابسته شدم
ونه عاشق میشم
ونه به کسی وابسته میشم

اون کسیم که براش تولد گرفتم داداشیم بود
باز یک چیزی گفتی ها

چرا نه اسم میدی نه آدرس ؟؟؟
زیاد مزاحمتون نمیشیم خانومی
فقط چند دقیقه میشینیم و یک چایی نوش جان میکنیم و میریم
البته چایی دوست ندارم بهمون نسکافه بدین
نه به همون یک لیوان آبم راضی هستم
پس آدرستان را لطف کنید خانوم خانوما
حالا از نوع ایمیل یا وبش فرقی نداره

من همیشه راست میگم

حالا چرا شما اینقدر پیله کردین که بنده یا پست های بنده رو به چیزی ربط بدین ؟؟؟؟

یه دخمل خوشمل دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:51

یعنی بهت نگفت چرا اومده پیشت؟؟؟؟؟
نگفت چرا بهت میل داده؟؟؟
نگفت ازت چی میخواد؟؟؟
تو خودت چیزی نفهمیدی؟؟؟
چند وقته با هم ارتباط دارین؟؟؟؟
و بهم میل میدین؟؟؟
وااااااااااااااای
چه همه سوال دارم

همشونو جواب بده

زود زود

همین الان

من منتظرم


هر چی بیشتر هم میدونی بگوووووووو


بگوووو شاید من بتونم
پیداش کنم

آدرس میلشو بده

اصلا نمیدونی چیکاره اس؟
چند سالشه؟
خونه اش کجاست؟


زوووووووووووووووود

ماشالا

نازه نفست خانومی

ترمز بگیر با هم بریم عزیزم

تو ایمیلت جواب میدم

تایید کن عزیزم

یه دخمل خوشمل دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:12

آدرسشو بده...
بهم
میخوام باهاش دوست شم...
ببینم دردش چیه؟؟؟
چی میخواد؟؟؟؟
مشکلش چیه؟؟؟؟
شاید دنبال یه خانوم باشخصیت میگرده؟؟
شاید دنبال امر خیره؟؟

تو چیزی از حرفاش نفهمیدی؟؟؟

وای
من زبون تورو نمیفهمم یا تو زبون منو نمیفهمی
خوب عزیز اگر ازش ادرس یا چیزی داشتم که دیگه تو وبلاگ خودم دنبالش نمیگشتم

خواهر من
نه ازش شماره دارم
نه آدرس
نه ایمیل
نه اسم
نه فایمل
نه شغل
و نه هیچ چیز دیگه

اصلا جون دادا بی خیال شو عزیزم
فراموش کن
تموم شد رفت
فردا هم یک پست دیگه میزارم تا فراموش کنی

شما هم فرصت کردی ایمیلتو یک چک بکن بد نیست

یه دخمل خوشمل دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:14

زووووووووووووووود

ایمیلتو چک کن خواهر من

هیزم سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 http://www.hizom.mihanblog.com

آپم ...

ارش سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 http://hafez12.blogsky.com

سلام رومینا جان
شاعر میگه : ناز ÷رورد تنعم نبرد راه به دوست
عاشقی شیوه ی رندان بلا کش باشد
÷س غم مخور رند شو

مقداد سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 http://shaperak.blogsky.com

میگم این دختر خوشمل چه طنزیه!! حالا فهمیدم موضوع چیه کاملا درکت میکنم چی میکشی دقیقا هم میدونم سر چی ناراحتی ایشالا که حل میشه

ممنونم

یه دخمل خوشمل سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:53

سلام خانومی

واااااااااااااا!!!!
اسکول چیه عزیزم؟؟!!!
این حرفا رو از کجا یاد گرفتی؟
کی بهت یاد داده؟؟؟
یه خانوم خوشگل که از این حرفا نمیزنه عزیزم
این حرفا مال لات و لوطاس

میگم نکنه از این حرفا به اون دوست ناشناست هم زدی؟
آره؟؟؟؟
لابد بهش گفتی
اسکول
بی شعور
کثافت
نفهم
احمق
.
.
.
اونم زودرنج و حساس بوده
و ناراحت شده
و دلش شکسته
و برا همیشه از پیشت رفته
آره فکر کنم همین باشه
راستشو بگو
از همین حرفا بهش زدی؟؟؟؟
آره؟؟؟
راست بگووووو

زووووووووووود

یه خانوم باید حرفای قشنگ قشنگ بزنه
مثل
عزیزدلم
خانومم
قشنگم
گلم
عزیزم
نازنینم
خوشگلم

تا همه دوسش داشته باشن
نه اینکه حرفایی بزنه که ازش فرار کنن
بلههههه









باشه

یه دخمل خوشمل سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:10

اصلا یه چیزی
تو که میگی همیشه راست میگی خانومی

ولی تا حالا دوتا دروغت در اومده

اولیش

گفتی اون پست تولد واسه داداشت بوده
ولی تو نظرات همون پست نوشتی
مال یکی مثل داداشته
پس داداشت نیست

دومیشم

میگی نه تا حالا این دوستو
دیدی
نه میلی داری ازش
نه آدرسی
نه شماره ای

آخه مگه میشه دختر
پس تو این مدت چطور باهم ارتباط داشتین
چطور با هم حرف میزدین؟؟؟

هاااااااااااا

خب زود باش جواب بده دیگه
دیدی دروغگو بودی دروغگو خانوم

دروغگووووووووووووووووووو
دروغگو
هی
هی
دروغگوووووووووووووووو
دروغگو
هی
هی

خوب حوصله نداشتم شیش ساعت باز برای تو توضیح بدم که این ادم مثل برادر واقعیم میمونه
گفتم حتما نظرات بقیه رو میخونی و میفهمی دیگه


از طریق وبلاگ با هم ارتباط داشتیم
که الانم وبشو پاک کرده

ببین من دیگه فراموشش کردم
حوصله ی فکر کردن هم دیگه بهش ندارم

تو هم دیگه خواهشا ازش نگو تا بتونم راحت تر فراموش کنم

متشکرم

احساس جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:58 http://ehsase-man.tk

خیلی دوست دارم بدونم چه اتفاقی برات افتاده دوسته عزیز منتظرم

اتفاقی نیوفتاده عزیزم

mohammad چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:17 http://remoha.blogfa.com

منم الان خیلی خستم تو موقعیت بدی هستم فشار روم زیاده احساس میکنم تو هم همین دردو بکشی فقط برات دعا میکنم که خورد نشی

بابانوئل شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:30 http://www.terisomatris.blogfa.com

سلام رومیتا جون وبت خیلی قشنگورمنتیک بهترین آرزوهاروبرات دارمبما هم سری بزن میسی بوس دوس

حتما عزیزم

منم بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد