یک خواب خوب


ای کاش یک روز که چشمامون باز میکنیم

متوجه بشیم که همه چیز یادمون رفته

حتی اسممون

احساساتمون

خانوادمون


همه چیزه همه چیز


اون وقت شاید میتونستیم یک زندگی جدید و بدون دغدغه ی ذهنی شروع کنیم


برامون یک جور تولد دوباره بود


http://forum.iranblog.com/attachments/8575d1189500566-uploadimages-5carticle-5c23042006-5c1-5cbabay1.jpg


مگه نه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

نظرات 36 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.com

با اینکه در حال حاضر از زندگی ناراضیم ولی به هیچ عنوان دلم نمیخواد همه چی و فراموش کنم. حتی فکرشم تنم و میلرزونه. دیگه از این حرفا نزنیا ؟!؟

ولی من از زندگیم راضیه راضیم
ولی دوست دارم فراموش کنم

هر کسی یک عقیده و نظری داره که برای خودش قابل احترامه

منون از نظرت

مقداد سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:07 http://shaperak.blogsky.com

خیلی واسم پیش اومده که همچین آرزویی کردم یه نمونش پست عروسی وبلاگمه!!‌ خیلی حسرت خوردم من، البته حسرت از دست دادن یه دختر خاله خوب
ممنونم ازینکه اینقده مهربونی

آره درست میگی عزیزم

من مهربونم ؟؟!!!!

ممنونم

کامی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:31

سلام
اره راست میگی من بی معرفت شرمنده مودم مشکل داش ببخشید
آخ سر کار میرم وقت زیاد واسه خودم ندارم شب خسته ام نمیتونم بیا نت
شرمنده خواهر این پستت اصلا به مزاجم سازگار نبود دوس ندارم ذهنم پاک بشه
خستی حسرت زیاد کشیدم ولی روزایی خوشم زیاد داشتم
راستی به آقا راما سلام برسون
کار پیدا کرد
پیش ما بیا

ولی منظروم آرامش بعد از پاک شدن ذهنه
دوست دارم دیگه آروم و ساکت بشینم
فکر نکنم
فقط ببینم
آرومه
آروم

ممنون کامی جان

تنهاعشق سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:38 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام رومینا جان شما چندین ماه که لینک من هستی ولی من امشب هرچی گشتم لینک خودم رو پیدا نکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
بدو بیا آّّپم.منتظرتم زود بیای

لینک شدی خانومی من شرمندتم

الان میام

یه دخمل خوشمل چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:19

سلام خانومم
خوبی گلم؟؟؟
وااااااااااااااااا
چرا سایتتو آرایش کردی؟؟؟؟
لایه برداری کردی این قده سفید شدی؟؟
یه کم رژ هم میزدی به سایتت
قرمز و صورتی میشد
خوشگل تر میشد هااااااااااا
درست مثل خودت ماه میشد

بهت تبریک میگم قالب جدیدتو
من کلا با تنوع موافقم

راستی نگفتی اون پست فرشته رو
پس واسه کی نوشتی؟؟؟
همون که نوشتی
یه فرشته ای بوده
حالا دیگه نیست
ازت خیلی خیلی خیلی دور شده؟؟؟

هاااااااااااا؟؟
واسه کی نوشتی؟
من میدونم واسه همون دوست ناشناست نوشتی؟
مگه نه؟
راستشو بگووووووووووووووووو

زوووووووووووووووووووووووود


نه واسه فرشته ی خودم نوشتم
فرشته ای که تو بچگی ها مراقبم بوده
یک جور تلقینه بیشتر عزیزم
اینکه حالا که بزرگ شدم
قلبم سیاه شده
دیگه فرشته ندارم
منظورم این بود

فرشته اونجا استعاره از خوبی های باطن بچگیم بود
همین

به شخص خاصی بر نمیگشت

یه دخمل خوشمل چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:39

راستی یادم رفت هدیه سایت جدیدتو بدم

هزار هزار تا بوس هدیه میدم بهت
میفرستم برات

بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس
بوس

ممنونم عزیزم

منم بوس بوس بوس

یه دخمل خوشمل چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:52

واااااااااااااااااای
رومینا جونمممممممممممم
چه عکس قشنگی گذاشتی اون بالا
اون عروسکته؟
شاسخینته؟؟؟؟

منم از اونا میخوام
از اون شاسخینا

زود باش

زووووووووووووووووووووود


یه دخمل خوشمل چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:59

واااااااااای عزیزم
پس دختر بدی شدی که فرشته از پیشت رفته؟؟

بی تربیت شدی؟


وای
وای
وای
آخی عزیز دلم

رومینای بد

ولی واسه من همیشه خوبی
همیشه گلی
همیشه نازی
همیشه دوست داشتنی ای

آرههههههههههه

میگم شما وبلاگ نداری ؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:42

نه به هیچ اصلا!!!!!!!!!!

چرا آخه ؟؟؟

مقداد چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:45 http://shaperak.blogsky.com

دیدی!!! داشت یادم میرفت میخواستم قالب جدید وبلاگتو بهت تبریک بگم نمیدونم، شاید خیلی وقته که عوضش کردی ولی من همین الان الان دیدمش
رومینا خانومی، یه مدتیه حس میکنم یه چیزی باید بهت بگم ولی به خدا نمی دونم چیه و چرا همچین حسی رو دارم؟

ممنون مقداد جان

چی میخوای بگی داداشی ؟؟؟؟
چیزی شده ؟؟؟؟

ارش پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 http://hafez12.blogsky.com

بابا دختر ت چقد نا امید ی

زنهار غم مخور به روز نیک کسان
بسا کسا که به روز تئ ارزومند است

نه این پستم ربطی به نا امیدی نداره

فقط یک خواسته هست
یا یک آرزو
یا شایدم یک رویا


از نا امیدی خیلی بدم میاد

همیشه امیدوارم

به خودم
به زندگیم و خیلی چیزای دیگه

ممنون عزیزم

رها پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:59 http://lamakan.blogsky.com

سلام عزیزم-خوبی؟ رومینای مهربونم ببخش -راستش من ندتهاست ترجیح می دم کمتر حرف بزنم
بیشتر سکوت کنم...یه جوری خسته ام...اما میام نوشته های زیبات رو می خونم گلم
ممنونم نازنینم
شاد و سلامت باشی و سبکبال

سلام رها جوووونم

چرا ؟؟؟

ممنون رها جون

نازگل پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:03

سلام الهی قربونت برم خوبی؟
وااااااااای که چقدر تو حلال زاده ای!
همین الان می خواستم بیام بهت سر بزنم
امشب دیدی خیلی باحال بود.
به به میبینم که آهنگمورد علاقه منم گزاشتی روی وبت
به به به به
باشه اگه خدا بخواد همین روزا آپ میکنم

سلام عزیزم
خدا نکنه
آره خوبم

بله دیدم جالب بود

خوشحال میشم ببینم پست جدید گذاشتی

ابرام خان بلوچ دریچه ای برای جنجالی پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:24 http://jaambalooch.blogfa.com

سلام تاآمارم به ۴۰۰ برسه ژست جدید میزارم

بابا ایول

یه دخمل خوشمل پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:59

سلام خانومم
خوبی رومینا جونم؟؟؟
من وبلاگ ندارم
میگم اون عکس بالا گوشه سمت چپ سایتت
عکس خودته؟
چه کوچولویی تو؟
هنوزم همون قدی؟
چرا قیافه ات مثل گاگولا افتاده!!؟؟؟
الانم قیافه ات همون طوریه؟
فکر کنم تو لاستیکیت جیش کردی
آره
بیا پیش خودم تا عوضت کنم
وای نکنه نوع ۲(پی پی) هم کردی؟؟
پیف پیف پیف
تاتی تاتی کن بیا
تا خودم لاستیکیتو عوض کنم
اگه نیای پاتای سفید ونازت میسوزن ها؟
زود اومدی ها

زووووووووووود



سلام

رضا جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:15 http://www.88888888.blogsky.com

سلام.یه سوال همین اول کاری..تو چقدر زنی که وجود نداره رو میشناسی؟ من اگه میگم خود خواه دلیل دارم ..تو چی..؟
در ضمن من آرزو میکردم یه روز بخوابم و از خواب بلند نشوم وتا آخر خواب ببینم..ببینم که همونجاییم که دلم میخواست..دلم میخواست دلم دیگه هیچیز نخواهد نی اینکه از اینجا برم یه جا دیگه زندگی کنم..متوجه میشی رومینا؟

نه آقا رضا من دلیلی ندارم که میگم خودخواه نیست ولی بدبینم نیستم
نه تنها به اون بلکه به همه
شاید شما دلیل محکمی داشته باشین که خودخواهه ولی نباید این طوری غرورشو بشکنین و بنویسین
هر چند که به روی خودش نمیاره و نه جواب منو میده و نه شما و نه هیچ کس دیگه
ولی بازم دل داره
مثل همه ی آدما

آره متوجه میشم ولی نه به خوبی چیزی که در درونتونه
یک خواب طولانی که شاید بیشتر شبیه مرگ باشه
با تفاوت اینکه هنوز داری نفس میکشی و جسمت هنوز کنار روحته

ولی من دوست دارم بعدش بیدار باشم
تو رویا نباشم
دوباره برای خودم خوبی بسازم
دوباره احساس کنم که عاری از هر گناهم
که پاکه پاکم
مثل یک بچه
مثل یک فرشته
من فقط میخوام گناه و تلخی های زندگیمو فراموش کنم

همین ...

رضا جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 http://www.88888888.blogsky.com

خوشبینی تو دوست دارم ولی احساس گنا هتو نه..
اگه تند حرف زدم ببخشید بزار به حساب دل درد کشیده ای که یاد گرفته...
در هر صورت خوش حال میشم که دفعه بعد از لینکت تو بلاگم بیام تو شهر پر رازو رمزت..آیدا جان بای

نه بابا این چه حرفیه

ممنونم شما هم لینک شدی

ولی من آیدا نیستم
منم رومینا هستم

مقداد شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 http://shaperak.blogsky.com

نمیدونم چیه و چرا همچین شدم!! وقتی میام تو وبلاگت یه حسی بهم دست میده که باید یه چیزی رو بهت بگم ولی نمیدونم چیه؟ نمیدونم، شاید اون حسه درد و دل باشه

شاید

ولی چه جالب

یه دخمل خوشمل شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:33

سلام عزیز دلم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش میگذره؟؟؟؟
میگم رومینا جووووووووونم
تو چقدر تو اینترنتی؟
هر روز اونم این همه؟
این همه وقت تو اینترنت چیکارا میکنی؟
خسته نمیشی؟

ببینم نکنه سایتای بد بد میری شیطون
سایتای مستهجن؟؟؟؟؟
آره؟
وگرنه این همه وقت اونم هر روز ؟
نکنه کارای بی تربیتی میکنی؟؟؟
آره؟؟؟
زود باش
راستشو بگووووووووو
اعتراف کن
زووووووددددددددددد

اگه دوست داشتی
جواب این سوالامو بفرست به میلم

آخه میدونی که عزیزم
اینجا نامحرم زیاد داره
















اولم سلام
دوم اینکه ممنونم خوبم
سوم آره بد نیست میگذره دیگه روزای عمرمون
چهارم :
من نوشته هامو برای پاک نویس میام تو سیستمم تایپ میکنم وقتی هم که پای کامپیوتر هستم ADSL روشن میکنم و توی نت هم هستم و میچرخم گاه گاهی
دوستای اینترنتی هم زیاد دارم که باید هر روز حال همدیگرو بپرسیم
و کارای شخصی دیگه که باید انجام بدم و به خودمم مربوطه میشه

نخیر کارای بد بد نمیکنم شما نگران بنده نباشید
اینقدر هم اجازه ندیدن ذهنتون دنبال مسائل منفی بره

به ایمیلتونم چند بار میل زدم جوابمو ندادین منم برای تنبیه این بی ادبیتون که جواب بنده رو ندادین دیگه بهتون ایمیل نمیزنم

یه دخمل خوشمل شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:59

جینگیلی
جینگیلی
جینگیلی


عزیزم میگم
منو تو خوابات نمیبینی؟
خواب منو نمیبینی؟
خواب یه دخمل خوشمل
یه دخمل ناز و مهربون و گوگولی مگولی
با موهای بلند

خوابای خوب خوب ببینی گلم

خوب بخوابی عزیزم

بای








نه متاسفانه تا حالا خواب شمارو ندیدن
اگرم ببینم فکر نکنم بشناسمتون

یه دخمل خوشمل شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:05

راستی رومینااااااا جووووووووونم
الان داشتم نظرات دوتا پست قبلیتو میخوندم
یه جایی نوشته بودی
اون دوست پسرت یه درسی به تو داد
چه درسی داد؟؟؟
تو چه درسی به اون دادی؟؟؟؟
کتکش زدی؟؟؟
گازش گرفتی؟
چیکارش کردی؟؟؟؟؟؟

حتما حتما بگو عزیزم
شاید این درسایی که گفتی
تو زندگی به درد منم بخوره
واااااااااااای
چه فلسفی شد

ولی حتما برام بنویس
کامل هم بنویس
هر درسی بوده
همه رو بنویس
زودباش
زودباش دیگهههههه

زوووووووووووووووووود















عزیزم من دوست پسر ندارم و نداشتم
خواهشا وقتی میخوای حرف بزنی یا چیزی بگی اول فکر کن بعد به زبون بیار

دوم هم اون فرد رو پیدا کردم و به عرضتون برسونم که ایشون دختر بودن و اسمشونم پریسا بود
راستی بهم گفته که به تو هم سلام برسونم که دیگه اینقدر نگران نباشی که گمش کردم حالا پیدا شده

اون درس هایی رو هم که به هم دادیم یک چیزی بود بین خودمونو دلای خودمون فکر نکنم لازم باشه کسی مطلع بشه یا فضولی کنه در موردش

عموتقی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:22 http://donedone.blogsky.com

سلام عموجون به به حال شما احوال شما گلم چه خبرا گلم کجای چیکارا میکنی راس میگی یه مدتیه بی وفا شدم ببخشین
تقدیم به مهربونیات :
اگر دوستی داری که ارزش دوستی را دارد
دوستش بدار وبگذار بداند
که تو دوستش داری بیش از روز های زندگی
چهره ی او را با سرخی غروب در امیز
چرا کلمات زیبا هنگامی به زبان ایند
که دوستی مرده است؟


راز دوستی در این است که با موهبت دوستی عشق به خداوند را در خودت ایجاد کنی


راز دوستی در این است که محبت را نه تنها با کلام بلکه با نگاه و لحن صدا نیز ابراز کنی



راز دوستی در این است که دوستانت را همان طور که هستند بپذیری و سعی نکنی آنها را به دلخواه خودت باز آفرینی کنی



راز دوستی در این است که به تنش های موجود در رابطه ات بها ندهی و دست به کاری بزنی که موجب تقویت دوستی شود


.

راز دوستی در این است که همواره افکار مثبت در سر داشته باشی. خصوصا هنگام بروز سوء تفاهمات



راز دوستی در این است که روابط خود با دوستانت را به روابطی استثنایی تبدیل کنی


.

راز دوستی در معتمد بودن است. روی حرفت بایست به قولت عمل کن و به تعهدت پایبند باش



راز دوستی در این است که در غم و ناراحتی دوستانت شریک باشی و به آنها دلگرمی بدهی نه این که به آنها دلگرمی بدهی نه این که با ابراز احساسات نادرست ناراحتی شان را تشدید کنی.

ممنون عمو جون
خیلی زیبا بود

خوشحالم که دوباره دست نوشته های زیباتونو میبینم

عموتقی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:25


آموخته ام…

آموخته ام… با پول می شود: خانه خرید ولی آشیانه نه، رختخواب خرید ولی خواب نه، ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه، می توان کتاب خرید ولی دانش نه، دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه، می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.

آموخته ام … تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند کسی است که به من می گوید: تو مرا شاد کردی

آموخته ام … مهربان بودن، بسیار مهم تر از درست بودن است

آموخته ام … هرگز نباید به هدیه ای از طرف کودکی، نه گفت

آموخته ام … همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم

آموخته ام … مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد، همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم

آموخته ام … گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی

آموخته ام … راه رفتن کنار پدرم در یک شب تابستانی در کودکی، شگفت انگیزترین چیز در بزرگسالی است

آموخته ام … زندگی مثل یک دستمال لوله ای است، هر چه به انتهایش نزدیکتر می شویم سریعتر حرکت می کند

آموخته ام … پول شخصیت نمی خرد

آموخته ام … تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند

آموخته ام … خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید. پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم

آموخته ام … چشم پوشی از حقایق، آنها را تغییر نمی دهد

آموخته ام … این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان

آموخته ام … وقتی با کسی روبرو می شویم انتظار لبخندی جدی از سوی ما را دارد

آموخته ام … هیچ کس در نظر ما کامل نیست تا زمانی که عاشق بشویم

آموخته ام … زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

آموخته ام … فرصتها هیچ گاه از بین نمی روند، بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد

آموخته ام … لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن، نگاه را وسعت داد

چارلی چاپلین

عالی بود ممنونم

من بیشتر عاشق نامه ای هستم که به دخترش داده
خیلی براش قشنگ نوشته

کامی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:30 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام بر خواهر عزیز ما
اون دفه ام گفتم الانم میگم نه
چه عکسایی قشنگی
اومدم بگم دوست دارم باز نگی کامی بی معرفته
با راما جنا بسلام
یا حق خواهر دعا کنی
راستی داش یادم میرفتم بیا تو شادی من شریک باش فقط شریک غم هام نباش
دانشگاه نیمه دولتی فبول شدم
حالا یا حق

سلام کامی جان

ممنونم

بهت تبریک میگم عزیزم

تو وبتم تبریک گفتم

پس کو شیرنی ؟؟؟

خیرالله شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:38 http://toghoz.blogfa.com

سلام عزیزم وب خوب وجذابی داری
اگر بهم یه سر بزنی خوشحال میشم

حامد یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 http://dakhmeh.blogsky.com

درود
منم بعضی وقتا این فراموشی رو آرزو می کنم ، ولی نه همه چی رو ! بعضی اتفاقات و افراد حیفه که فراموش بشن !

شاید ...

نمیدونم

parisa یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:50 http://pmoein.blogfa.com

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ آپم
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ آپم
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, آپم
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, آپم
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...° آپم گلم بدو بیا
....O
.......°o O ° O
.................° نظر یادت نره
.............. °
............. O
.............o....o°o دیر نکنی
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....

آزادی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:43 http://greensun.blogfa.com

دانشگاه و هزار بدبختی

به زودی آپ میکنم

یه دخمل خوشمل دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:30

سلام عزیزدلم
خوبی رومینا جونممممم
وای خیلی برات خوشحال شدم
که اون دوستتو پیدا کردی
حالا چرا اسمشو بهت نمیگفت؟
چرا نه آدرسی؟
نه میلی ؟
هیچی؟؟؟
بخاطر میل هم واقعا معذرت میخوام
آخه من خیلی کم میرم تو میلم
بیشتر تو سایتای بچه هام
آخه میلم خیلی شلوغ پلوغه عزیزم
تا میرم یه سری مزاحمم میشن
و اذیتم میکنن
هر دفعه هم پر میل نخونده است
با اینکه هر ۱۰ روز میرم
ولی حدود ۲-۳ صفحه
میل رسیده و نخونده هر دفعه دارم
بازم معذرت میخوام عزیزم

یه دخمل خوشمل دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:44

چرا دیگه جواب منو نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با من قهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه عزیزم قهر نیستم

یه دخمل خوشمل دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:52

احساس میکنم از دست من ناراحت و دلخوری عزیزم
امروز یه بار دیگه نظرایی که برات گذاشتمو خوندم
فکر کنم از حرفام ناراحت شدی
فکر کنم از دست من دلخور شدی؟
به خدا من اصلا نمیخواستم ناراحت یا دلخورت کنم
من فقط میخواستم دور همی یه کمی بخندیم
تو رو خدا منو ببخش
خواهش میکنم منو ببخش عزیزم
من اصلا طاقت اینو ندارم که یکی از دست من ناراحت و دلخور و غمگین باشه
اصلا طاقت اینو ندارم
که یکی به خاطر کارا یا حرفای من ناراحت و دلخور باشه
اونوقت من اصلا خوابم نمیبره
اصلا عذاب وجدان میگیرم
واقعا معذرت میخوام رومینا جونم
تو رو خدا حتما حتما بگو و بنویس
که منو بخشیدی
که دیگه از دست من ناراحت نیستی
حتما بنویسی ها رومینا...

نه دخملم من از دستت ناراحت نیستم گلم

منو میخندونی عزیزم

باور کن ناراحت نیستم

فدای شما

یه دخمل خوشمل دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:39

رومینا جونم منو بخشیدی؟؟؟؟؟؟؟
من آذر امتحانام شروع میشه
واسه همینم میخوام از پیشت برم
لابد الان با خودت میگی
خب بروووووووووو............
خیلی بدجنسی اگه گفته باشی...
بعد امتحانامم دیگه فکر نکنم بیام سایتت عزیزم
میدونی من سایت ندارم
ولی خیلی دوست دارم برم سایت بچه ها
و نوشته های قشنگ قشنگشونو بخونم
و واسشون نظر بذارم
خیلی لذت بخشه
این جوری فکر میکنم
بچه ها اعتماد به نفس میگیرن
اینجوری حس میکنن خونده میشن
مهمن
خوشحال میشن
تازه با هم شوخی میکنیم
و میخندیم
چند وقتی تو سایتشون میمونم
و بعدش میرم یه سایت دیگه
خیلی باحاله

اینم فکر کنم آخرین نظری باشه که تو سایتت میذارم

بازم ازت خواهش میکنم
منو بخاطر حرفام ببخشی
آخه من کوچولو ام
هنوز به قول تو حرف زدن رو خوب یاد نگرفتم...

راستی این آدرس میلم که برات فرستادم
رو احتمالا تا یکی دو ماه دیگه هدیه میدم
به یکی از دوستام

سایت خیلی خیلی قشنگی داری

امیدوارم همیشه یه زندگی شاد و خوشحال و پر از آرامش و موفقیت داشته باشی عزیزم

خیلی دوست دارم ...

خدانگهدار دل مهربونت عزیز دلم ...


بوس
بوس
بوس




















نه عزیزم دوست ندارم بری
به بودنت و نوشتنت دیگه عادت کرده بودم

اگر بری من خیلی ناراحت میشم

امیدوارم امتحاناتتو خوب بدی خوشمل خانوم
برات دعا میکنم
تو هم برای من دعا کن

ولی دوست دارم بازم برام بنویسی و نوشته هامو بخونی عزیزم

موفق باشی

مقداد سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 http://shaperak.blogsky.com

سلام رومینا خانومی
ممنون از نظراتت چون علاوه بر تو یه رومینا دیگه تو لینکام هست احتمال اشتباه وجود داره. فقط یه جوری مشخص کن کدوم رومینایی، نمیدونم دیگه چیکار میکنی! میلتو مینویسی، وبلاگتو مینویسی، یا یه چیزی که من بفهمم که کدوم رومینایی. مرسی

تو میخوای منو با بقیه اشتباه بگیری ؟؟؟

مگه نمیدونی که من تو دنیا تکم ؟؟؟؟؟؟؟؟

کافه باران سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:02 http://man-baranam.blogfa.com/

قدر خودت رو بدون ...

تو فرشته ای ....

گم نشو توی فراموشی .....

فراموشی تولد دوباره نیست ...

شبیه مردنهــــ

آره درست میگی عزیزم


ممنون از لطفت

لطیفه پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:26

دنیا نامردی هایی داره...
ولی شیرینی هایی هم داره
اما فراموشی شروع یه زندگی دوبارست...

درسته
امضا
لطیفه

بماند.. جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 http://www.eshg-2.blogfa.com

سلام..وبلاگ خوبی داری..خوشم اومد
میخواستم بگم منو با اسم آشنا لینک کنی
ممنون میشم...
منتظرتم..بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد