برای عزیزترین کسم رومینا

سلام به تمام دوستای گلم اومدم تا بگم رومینا  اول مرداد میاد خوشحال میشم که بیاین و سری بهمون بزنین رومینا حتما خوشحال میشه اگه ببینه که از یاد نبردینش






عمیق ترین درد زندگی


عمیق ترین درد زندگی مردن نیست


بلکه نا تمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است

که مجبوری آخرش با جدایی به سرانجام برسونی


عمیق ترین درد زندگی مردن نیست


بلکه نداشتن یک همراه واقعیست که در

سخت ترین شرایط همدم تو باشه


عمیق ترین درد زندگی مردن نیست


بلکه به دست فراموشی سپردن قشنگترین احساس زندگیست.


عمیق ترین درد زندگی مردن نیست


بلکه یخ بستن وجود آدم ها وبستن چشم هاست






رومینا جون نمیدونی اینجا چقدر جات خالیه خونه بدون تو سوت وکور شده دیگه رومینای نیست تا برای ما شیطون بازی کنه وصدای خنده ها و سروصداش تمام فضای خونه رو پر کنه

دیگه رومینایی نیست تا دستی رو سر بچه های بی سرپرست بکشه

و اونا هر روز به انتظارت دم در میشینن تا مثل همیشه با دست پر بری پیششون

دیگه رومینایی نیست تا با وجودش دل برادرش غوغا بشه

دیگه رومینایی نیست که برای همیشه کنارم باشه و بهم امید بده

نمیدونم این رومینای من کجاست وچی داره بهش میگذره

نمیدونم تو دل رومینای من چه خبره ولی میدونم غوغاست

رومینا نمیخوام بهت امید الکی بدم ولی تو خودت بودی که همیشه به من وبرادرای دیگت میگفتی دنیا یک آزمایشگاه کوچیکه که همه دارن آزمایش میشن وتو باید سعی کنی در این آزمایش مثبت باشی ومثبت بیای بیرون تا در پیشگاه خدا سرافراز باشی

حالا این آزمایش روی تو انجام شده نباید احساس شکست کنی نیابد اجازه بدی ...

نمیدونم ولی تو برای من همیشه خوب بودی وهستی

به قول خودت توکت به خدا باشه اون خودش بزرگه به فرشته هاش کمک میکنه

یادته این جمله ی همیشگیت برای دلداری به من بود که من همیشه مسخرت میکردم و به حرفات توجه نمیکردم وحالا نوبت خودم شده که مسخرم کنی

ولی رومینا بدون که خیلی خیلی دوستت دارم تو برای من همه چیزی

قسم میخورم تا آخر عمر کنارت باشم تا هیچ وقت احساس شکست نکنی

البته اگه این بنده ی حقیرو قبول داشته باشی

داداشت راما