معنای حقیقی آرامش

سلام. 

من دوباره با یک موضوع جدید اومدم پیشتون. 

این موضوع یک داستان که نمیدونم  شنیدین یا نه ولی خوب به نظر من خیلی قشنگ بود و منم براتون آمادش کردم.  

حتما بخونیدش  

                                       معنای حقیقی آرامش

 

پادشاهی جایزه ی بزرگی برای هنرمندی گذاشت که بتواند به بهترین شکل، آرامش را به تصویر بکشاند. 

نقاشان بسیاری آثار خود را به قصر فرستادند. 

آن تابلو ها تصاویری بودند از جنگل به هنگام غروب، رود های آرام، کودکانی که در خاک میدویدند، رنگین کمان در آسمان و قطرات شبنم بر گلبرگ گل سرخ.  

و پادشاه شروع کرد به دیدن تصویر ها:

اولی تصویر دریاچه آرامی بود که کوه های عظیم  آسمان آبی را در خود منعکس کرده بود. در جای جایش میشد ابر های کوچک و سفید را دید، و اگر دقیق نگاه میکردند، در گوشه ی چپ دریاچه، خانه ی کوچکی قرار داشت، پنجره اش باز بود،‌دود از دودکش آن بر میخواست، که نشان میداد شام گرمی آماده است.

واما تصویر دوم!!!

تصویر دوم هم کوه ها را نمایش میداد. اما کوه ها نا هموار بود، قله ها تیز ودندانه ای بودند. آسمان بالای کوه ها به طور بی رحمانه ای تاریک بود ،‌و ابرها آبستن آذرخش، تگرگ و باران سیل آسا بود. 

این تابلو با تابلو های دیگری که برای مسابقه فرستاده بودند همانگی نداشت. 

اما وقتی آدم با دقت به تابلو نگاه میکرد در بریدگی صخره ای شوم ، جوجه پرنده ای را میدید که آنجا میان غرش وحشیانه ی طوفان آرام نشسته بود.  

پادشاه درباریان را جمع کرد و اعلام کرد که برنده ی جایزه ی بهترین تصویر آرامش تابلو دوم است وبعد برای آنها توضیح داد که: 

(( آرامش آن چیزی نیست که در مکانی بی سرو صدا،بی مشکل،بی کار سخت یافت میشود، 

آرامش چیزی است که میگذارد در میان شرایط سخت، آرامش در قلب ما حفظ شود. این تنها معنای حقیقی آرامش است.))


پس دوست گلم سعی کن در همه حال آرامش داشته باشی

حتی در بدترین شرایط.


                راستی چندا عکس ومطلب دیگه هم گذاشتم اگه خواستین ببینین.

باید برین تو ادامه مطلب عزیزان من




عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟ دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا
 می کنم و تو با نگاهی . من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ





بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت داشته باشم

بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی

نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی

اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،صِدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم ،اما منم پا به پات گریه می کنم

اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم

اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست

اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما باهات میدوم

اگه یه روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون من قبل از تو میمیرم




همیشه به من می گفت زندگی وحشتناک است ولی یادش رفته بود که به من می گفت تو زندگی من هستی روزی از روزها از او پرسیدم به چه اندازه مرا دوست داری گفت به اندازه خورشید در اسمان نگاهی به اسمان انداختم دیدم که هوا بارانی بود و خورشیدی در اسمان معلوم نبود شبی از شبها از او پرسیدم به چه اندازه مرا دوست داری گفت به اندازه ستاره های اسمان نگاهی به اسمان انداختم دیدم که هوا ابری بود وستاره ای در اسمان نبود خواستم برای از دست دادنش قطره ای اشک بریزم ولی حیف تمام اشکهایم را برای بدست اوردنش از دست داده بودم





اگه فکر میکنی که رفتنت باعث شکستنم میشه ؛ اگه فکرمیکنی که بعد ازرفتنت اشک میریزم  اگه فکرمیکنی که بانبودنت لحظه هام خالی میشن؛ اگه فکرمیکنی که هرلحظه دلم برات تنگ میشه؛ اگه فکرمیگنی که بی تومیمیرم؛ درست فکرمیکنی تو که میدونی نبودنت رو تاب نمیارم پس بــــــــــــــــــــــــــــــــــمــون


 


می بخشمت بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی...بخاطر تمام خنده هایی که به صورتم نشاندی نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی...بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی...نمی بخشمت بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی...بخاطر نمکی که بر زخمم گذاشتی...و می بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی



خیلی سخته که بغض داشته باشی ، اما نخوای کسی بفهمه ... خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی ... خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری ... خیلی سخته که روز تولدت ، همه بهت تبریک بگن ، جز اونی که فکر می کنی به خاطرش زنده ای ... خیلی سخته که غرورت رو به خاطر یه نفر بشکنی ، بعد بفهمی دوستت نداره ... خیلی سخته که همه چیزت رو به خاطر یه نفر از دست بدی ، اما اون بگه : دیگه نمی خوامت




یه نیم نگاه ساده بنداز از پنجره به بیرون

                            بـبین کـه مـن نـشستـم تنـها زیـر بارون

آرزو دارم بـبـیـنـم روی ماهـتـو دوبـــاره

                             از دل عاشـق مـن که کـسی خـبر نداره

تــوی ایـن دنیـا کسـی با مــن یــار نیسـت

                            مـــــی خــــوام تــــو بــاشــــی یــــاورم

بــرای شـبــهــای تــارم ، کـســی نـدارم

                             مــــی خــــوام تــــو بـاشــــی هـمـسـرم



راستی یک خبر توپ 


راستی یک خبر توپ:

رها پنجشنبه جشنه نامزدیش

یعنی عروس خانوم بله گفت و منم قراره چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه برم اونجا عروسی.

خیلی خوشحالم که رها ازدواج کرد ولی...

ای کاش یک کم دیرتر این اتفاق می افتاد

راستی برام دعا کنین تا اونجا بهم خوش بگذره وبتونم با جو کنار بیام!!!

ولی خیلی دوست دارم خواهر جدیدم ببینم چون خیلی تعریفش شنیدم ولی قیافش تا حالا ندیدم. ولی میدونم از من خوشگل تر نیست!!!

اصلا کی به خوشگلی رومینا میرسه؟؟؟ بگردی مثل رومینا پیدا نمیکنی؟؟؟

ولی برای داداشمم و خواهر جدید وگلم دعا کنین که خوشبخت بشن.

راستی جای همتون اونجا خالی میکنم. جای همتون میرقصم.

ولی هنوز نمیرم ها چهار شنبه میرم و تا اون روز هستم پیشتون.

ولی شما میخواین اون سه روز بدون من چه کار کنین؟؟؟

آخه ی میدونم بهتون بد میگذره که من نیستم ولی قول میدم زود بیام.

میدونم اگه رومینا نباشه هیچ کس طاغت نمیاره وهمه وبلاگاشون کسل کننده میشه وحتما باید رومینا باشه ولی خوب سه روزه دیگه زود میام.

شما ها هم طاغت بیارین

باشه؟؟؟؟؟

تا موقع خداحافظی بای.

نظرات 21 + ارسال نظر
شمع دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:53

خیلی قشنگ بود ...اوون آرامشه ..و بعضی از عکس ها ...

اما به نظر یه آدم بزرگ دوست داشتن از عشق برتر است

موفق باشی

ممنون عزیز
خوب دوست داشتن یک چیزیه عشق هم یک چیزه دیگه
بازم ممنون.

لیندا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 http://marjaneh.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی مطلبت جالب بود
کاملا درست بود و خیلی قشنگ مطلب را رسونده بود
بسیار خوشم اومد
مرسی
امیدوارم همیشه آرامش واقعی داشته باشی
برای من هم دعا کن !!

ممنون گلم خوشحال شدم.

سید محمد دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 http://Love.Blogsky.Com

۰ـ سلام
۱ـ‌ تو دیکته ات و کوچیک بودی چند می گرفتی؟ :-)
۲ـ منم براشون آرزوی خوشبختی می کنم.
۳ـ‌ اگه تونستی از طرف منم سلام برسون.
۴ـ اسم آهنگ مورد نظرت و بهم بگو تابرات بسازم.
۵ـ به این سادگی نیست که بتونم از اینجا یادت بدم.
۶ـ زحمتی نیست. خوشحال می شم بتونم کمکت کنم. هم تو هم همه ی دوستام که ازم کمک می خوان.
۷ـ امتحانم هم..... خدارو شکر.
۸ـ خیلی نوشته هات جالب بود. اکثرشو خوندم.
۹ـ مواظب خودت و آقا مهرداد عزیز باش.
۱۰ـ یا حق.

بابا بی خیال ده تا نکته؟؟
1-من دیکتم خیلی خیلی خوب بوده داداشی
2-ممنون مرسی
3-باشه حتما چرا نتونم؟؟؟حتما سلام میرسونم
4-آهنگ..... نمیدونم
5-بابا وارد!!!!
6-ممنون شما خیلی خوبین
7-خوب خدارو شکر
8-ممنون نظر لطفته
9-حتما ممنون که به یاد گل پسرمون هستین
10-نمیدونم جواب اینو چی باید بدم!!!!!

آدمک دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:11 http://goodaral.persianblog.ir

از اعماق وجودم آرزوی خوشبختی میکنم براشون.تو رو خدا زود برگرد.

ممنون از لطفت
حتما چون حال مهردادم خوب نیست باید زود برگردم.

کمال دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:13 http://www.just4u.33ir.com

سلام Romina جان خوبی ؟؟ تو منو شرمنده میکنی با اومدنت .

منو ببخش که دیر به دیر میام پیشت !!!‌ راستش یه کم سرم شلوغه این روزا .

عزیزم متنت را Save کردم که بخونم سره فرصت .

یه چیزیم بگم موزیک وبلاگت فوق العادس . خیلی جالبه . بهت تبریک میگم ...

امیدورام به هر آرزویی میخوای برسی ...

التماس دعا ... خدانگهدار ....

ممنون کمال جان
این چه حرفیه
امیدوارم تو هم به آرزوهات برسی.

آذر خانوم و آقا سید سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:14 http://www.avareyetanha.blogsky.com

سلام
مطلب خیلی جالبی بود.......

کاش میشد همه آدما به این آرامشه برسن..........

خوشبخت بشن انشاا...
هر چند که ماه محرمه !!!!! ولی خوش بگذره.....

موفق باشی

ممنون
انشاالله که همه آدما همین طوری بشن
ممنون برای شما هم آرزوی خوشبختی میکنم
آره میدونم ماه محرم
ولی خوب عروس دامادای امروزی هستن دیگه
صبر نمیکنن ماه محرم تموم بشه
چه کار میشه کرد؟؟!!!!!!!!!!!

رویای خاکستری سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:41 http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام رومینا ی عزیز. خوبی؟
ممنونم که اومدی پیشم .
وبلاگت بسیار زیباست. از همه نظر ٬ مخصوصا پست های قشنگ و جالبی که داری.
موفق باشی و پیروز

سلام
ممنون خوبم
خواهش میکنم انجام وظیفه بود
مال شما هم قشنگ بود
شما هم موفق باشی.

زمستون سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 http://zemestun.blogsky.com

متن قشنگی بود.
ممنونم :)

خواهش میکنم نظر لطفته عزیز

سید محمد سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:00

http://black-love-2.persianblog.ir

به سلامتی
وبلاگ دوم و تبریک می گم.

اون خیلی وقته که درست کردم ولی رمزش یادم رفت نتونستم
حذفش مکنم

عموتقی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:06

سلام عموجون مثل همیشه خیلی زیباست
چندبار مرور کردم واقعا جای فکر کردن داره مادرجستجوی خوشبختی هستیم اما نمیتونیم خودمان راراضی کنیم به همین دقایقی که دارین میگذرونیم
ممنون ازقدوم سبزت
سخن گفتن یک نوع احتیاج است ولی گوش دادن هنر . "

ممنون عمو جونم
خیلی لطف کردی که بازم سر زدی.

مهدی (فرصت بی تکرار) چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 http://www.mkhodaei.blogfa.com

سلام رومینا جان
امیدوارم حالت خوب باشه و هنوز نرفته باشی
من هستم عزیزم
اگه سوال داری بپرس
خوشحال میشم بتونم کاری انجام بدم
اگه دوست داری بیا توی نظرات بگو
اگه دوست داری ایمیل بده ولی بعد از ایمیل خبرم کن
قربونت

ممنون مشکل حل شد.

رویای خاکستری چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:17 http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام رومینا جان. خوبی؟
من آپم
منتظر حضور سبزت هستم

ممنون گلم
الان که اومدم بهت سر میزنم.

نسیم چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:15 http://mypazzel.blogsky.com

سلام رومیناجون من باخوندن تصویرش آروم شدم چه برسه به دیدنش.
شادباشی وآرام دوست گلم.

سلام گلم
ممنون
امیدوارم این آرامش برات همیشگی باشه .

سید محمد چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:12

سلام
می دونم الان نمی تونی بیای تو وبلاگت.
فقط امیدوارم هرجا باشی خوب باشی.

سلام داداشی دیدی چه زود اومدم ولی خیلی خیلی بهم خوش گذشت.

غریبه پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام دوست خوبم

ممنونم بهم سر زدی


لطف کردی

ارامش وقتی به سراغمون میاد تا از عملکرد خودمون راضی باشیم

تو تنهایی خودمون ما و خدا باشیم فقط بعد به خودمون نمره بدیم اگه خوب بود به ارمش میرسیم

موفق باشی

سلام
خواهش میکنم
منون قشنگ بود.

شیرین پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 http://tanhaeehayam.blogsky.com

سلام
من به جشن عاشق شدنم دعوتون می کنم خوشحال می شم ببینمتون

سلام
ممنون گلم حتما میام

اجادسا پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:26 http://ajadesa.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی چه خبر
واقعا متنت قشنگ بود و آرامش میداد
دلم واسه همه تنگ شده البته واسه شما و داداش محمد بیشتر مواظب خوت باش ابجی
دادا سجاد دیگه باید بره

ممنون داداشی که اومدی پیشم
دل ما هم برات تنگ شده
داداش محمد هم همین طور
دل همه برات تنگ شده
اینجا که نیستی خیلی برای ما کسل کننده شده
زود بیا دیگه

اجادسا پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:36 http://ajadesa.blogsky.com

ماهی سیاه کوچولو به روز شد

دیدی داداشی بازم اولین نفر بودم؟؟؟؟؟!!!!!!

سید محمد پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:26

عالیییییییی بود.

ممنون


[بوسه](`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)[بوسه]
[قلب]«`'•.¸.¤ I love you ¤.¸.•'´» [قلب]
[بوسه](¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)[بوسه]

[بوسه](`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)[بوسه]
[قلب]«`'•.¸.¤ I love you ¤.¸.•'´» [قلب]
[بوسه](¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)[بوسه]

آپت خیلی خوشمل بود ببخشید دیر اومدم یه کم سرم شلوغه ناناسیییییییییییی سلام جوجولی خیلی جالب بود قضیه این دختر پسرا واقعا درست گفتی .........

[بوسه](`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)[بوسه]
[قلب]«`'•.¸.¤ I love you ¤.¸.•'´» [قلب]
[بوسه](¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)[بوسه]

[بوسه](`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)[بوسه]
[قلب]«`'•.¸.¤ I love you ¤.¸.•'´» [قلب]
[بوسه](¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)[بوسه]

سلام
ممنون بابا
اینقدر مارو شرمنده نکن با این بوس وقلبت
خیلی لطف داری شما
ممنون.

مدیر بازاریابی جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 http://www.king30d.com/webmasters

با سلام

شما نیز مانند دیگر وبلاگ نویسان و وبسایت داران می توانید با عضویت در سیستم پرطرفدار کینگ سی دی.کام/وبمسترز www.king30d.com/webmasters درآمد ماهیانه ثابت و مناسبی داشته باشید.

تبلیغات ما به 2 صورت گرافیکی از 300 تا 700 ریال و تبلیغات لینک باکس 300 ریال میباشد.

تمامی بنر های تبلیغات از جذابیت بالا و کلیک خور مناسبی بر خوردار هستند.

شما با مراجعه به سیستم و ثبت نام کمی صبر می کنید تا یوزر شما فعال گردد((بدلیل ترافیک بسیار بالا و ثبت نام هی زیاد ممکن است کمی بطول امجامد))

بعد شما با وارد کردن یوزر و پسوورد ثبت نامی خود وارد پنل خود شوید و کدها را برداشته و در وب خود بگذارید و نسبت به کیلهای حقیقی که بازدید کننده های شما انجام می دهند پول دریافت نمایید

حساب ها به حساب های بانکی واریز می شود ((البته بعد از رسیدن به حد 20.000 تومان))

پس فرصت طلایی هر کلیک 700 ریال حقیقی را از دست ندهید

با تشکر مدیر تبلیغاتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد