کنکور نوید گل

سلام بچه ها

خوبین؟؟؟؟؟

نمیدونم اول سلام علیک چی بگم

ولی اومدم که ازتون بخوام برای بچه هایی که جمعه کنکور دارن دعا کنید

 

خیلی تلاش کردم تروخدا براشون دعا کنین

مخصوصا دوست خوبمون نوید گل

براش دعا کنین اولین نفر بشه

و به چیزی که میخواد برسه

داداش نوید من

عزیزه من ما همه اینجا برات دعا میکنیم

به دلت بد راه نده

خدا بزرگه کمکت میکنه

من از خدا میخوام که کمکت کنه


http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2008/06/374015_orig.jpg


ای خدای بزرگ

ای مهربون

ای کسی که قلب هیچ کس تاحالا نشکوندی

خواهشا داداش منو کمک کن

خواهشا یک کاری کن به هر چی که میخواد برسه

هم بهش سلامتی بده و هم موفقیت

کمکش کن ای خدا


http://www.abrarnews.com/politic/1385/850304/html/021726.jpg

نوید جان من سال دیگه کنکور میدم

ولی میتونم درکت کنم

و با تمام وجود برات آرزوی موفقیت میکنم

امیدورام خوب بدی کنکورت

تو هم امیدوار باش و توکلت به خدا باشه

 


بچه ها دعا برای نوید گل یادتون نره ها 


دوست داریم نوید جان


نظرات 14 + ارسال نظر
duff سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:19

راز بزرگ پولدار شدن اینجاست
ماهانه دو میلیون تومان درآمد برای شما و اگر کمی تلاش کنید بیشتر از دو میلیون تومان
مگر میشه؟
آره حتما میشه
برای پی بردن به این راز از طریق لینک زیر عضو شوید و پس از عضویت میتوانید نحوه کسب این درآمد را از طریق اینترنت بیاموزید
عضویت سریع فقط در اینجا
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545

بی خیال جون هر کی که دوست داری

اجادسا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:19 http://ajadesa.blogsky.com

سلام رومینا جان
اول تشکر بابت آپت که مربوط میشه به نوید البته می تونیم بگیم مربوط به همه کنکوری ها آرزو میکنم همه تو کنکور موفق باشن می دونم مرحله سختی از زندگی آدمه من اولیشو طی کردم و دومیشو پیش رو دارم

نوید جان شک ندارم که موفق میشی

موفق و سبز و شاد باشی

سلام داداش سجاد
خدا کنه همشون به چیزی که میخوان برسن
نوید جان ما برات دعا میکنیم
باشه؟؟؟؟
نگران نباش
داداشی امیدوارم شما هم تو دومین مرحله موفق بشی

یه دوست! چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:33

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

ثمین چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 http://http://pariam.blogfa.com/

سلام رومیناجون.وبلاگ خوبی داری موفق باشی.باتبادل لینک موافقی؟خبرم کن قربانت خداحافظ.

سلام ثمین گل
من لینکت کردم عزیزم

رها چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:52

سلام رومینا جونم خوبی خوشی سلامتی امیدوارم گل خنده روی لبانت باشه

نمی دونم چی بگویم کنکور اصلا اسمش به ادم استرس وارد می کنه امیدوارم اقا نوید روز جمعه با لب خندون برگرده و سرافراز بشه

خب به امید موفقیت اقا نوید

سلام رهای گل
خوبی ؟؟؟؟؟؟
ممنون عزیزم
خدا کنه قبول بشه و با یک انرژیه مثبت بیاد پشمون

به امید موفقیت آقا نوید

رها چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:08

من بی تو تا دنیاست دنیای ندارم



چون سنگ خاموشم وغوغایی ندارم



ای سایه سار ظهر گرم بی ترحم



جز سایه دستان تو جایی ندارم



تو ابروی خاکی و وحیثیت خاک



دریا تویی من جز تو دریایی ندارم



خورشیدچشم توست وچشمان توخورشید



تا نشکوفه چشم تو فردایی ندارم



وقتی عطش می بارد از ابر شترون



جز نام الی تو اوایی ندارم



شمشیرها را گو بنارند از سر بعض



از عشق ما جز این تمنایی ندارم

ممنون رهای گلم

رها چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:09

زندگی



زندگی رسم خوشایندیست



زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ



پرسشی دارد اندازه عشق



زندگی چیزی نیست که لبه طاقچه عادت از یاد من و تو برود



زندگی ضرب زمین در ضربان دل ماست



زندگی سوت قطاریست که در خواب پلی می پیچد


زندگی خیلی سخت است

رها چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:12

تموم دنیا را گشتم تا تو را یافتم


از میون تمام عشق ها فقط عشق تو را باور کردم


تو بودی که جون سپردی به درد هایم


اشک ریختی همپای من در شب های سردم


تو باورم کردی ،در حالی که از همه بریده بودم


به من زندگی بخشیدی ،در حالی که مرده بودم


عشق خویش را در وجود م روانه کردی


آهنگ کلا مت را در گوشم زمزمه کردی


منو تنها نگذار ، نزار غم بیشنه تو چشام


نزار که تنهایی بیفته به جونم


تو را یافتم و شدی تمام زندگی من


پس نزار خراب بشه رویای شیرین من

حامد چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:13 http://koole.blogfa.com

سلام رومینا
سلام به نوید
منم امیدوارم که بتونه کنکورشو خوب بده
ما که چیز بخصوصی تو کنکور ندیدم
امیدوارم هرچی که به صلاحشه همون بشه
رومینا از خودت بگو
خودت چطوری
این روزا چیکار میکنی
البته ببخشیدا
فکر نکن میخوام فضولی کنم
نگرانتم
به هرحال میخوام بدونم بعد این همه اتفاقات جورواجور الان تو و راما چیکار میکنین !!

سلام حامد جان خوبی؟؟؟؟؟؟
خدا کنه خوب بده
ممنون عزیزم
خوبم
خیلی حوصلم سر رفته
خیلی زیاد
نمیدونم چی کار کنم
تو خونه هم که مامان لیلا نمیزاره کار کنم
همش خودش طفلکی کار میکنه
بیرون هم که اصلا حوصله ندارم برم
یک احساس بدی بهم دست میده
فکر میکنم الان همه منو با انگشت نشون میدن و بهم میخندن
و یا اینکه....
نمیدونم افسرده شدم
فقط تنها دلخوشیم اینه که تو نت برم
و برم پرورشگاه پیشه بچه ها
شما بگو چه کار کنم
حوصلم سر رفته

نه عزیزم فضولی چیه
میدونم شما اینقدر مهربونی که داری از روی نگرانی میپرسی

منو راما داریم به حساب خودمون زندگی میکنیم
ولی رامای بیچاره از صبح تا شب سره کار یا دانشگاست
صبح زود میره آخر شب میاد
وقتی هم گله میکنم میگه چه کار کنم تک و تنها همه تنهام گذاشتن کی میخواد کارا رو بچرخونه
که طفلکی راست میگه
منم تو خنه موندم حیرون و منتظر
منتظر یک دوست
ولی تا حالا ازش خبری نشده
نمیدونم چه کار کنم

مینا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:34 http://m

سلام رومینا جونم حالت چطوره عزیزم
تو وبلاگ اقا محمد برات پیام گذاشتم اما باز گفتم حالا رومینا میگه ببین این بی معرفتو تا اینجا اومد ولی یه سر بهم نزد
خوب عزیزم با زندگی چیکار کردی؟با داداش راما چیکار می کنی؟
رومینا نمی دونی راما برا من و رها شده بود سنگ صبور هی اون به ما روحیه میداد هی ما به اون روحیه میدادیم
راستی خوب شد یادم افتاد ان شا.... جریان رفتنتون به مکه چی شد ان شا... کی راهیتون می کنیم؟
خلاصه عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود بابت ای چند روز غیبتمم باز شرمنده موجه بود باور کنید

کس نیست در این گوشه فراموشتر از من
وز گوشه نشینان توخاموشتر از من
هر کس به خیالیست هم آغوش و کسی نیست
ای گل به خیال تو هم آغوشتر از من
می*نوشد از آن لعل شفقگون همه آفاق
اما که در این میکده غم نوشتر از من
افتاده جهانی همه مدهوش تو لیکن
افتاده*تر از من نه و مدهوشتر از من
بی ماه رخ تو شب من هست سیه*پوش
اما شب من هم نه سیه*پوشتر از من
گفتی تو نه گوشی که سخن گویمت از عشق
ای نادره گفتار کجا گوشتر از من
بیژن*تر از آنم که بچاهم کنی ای ترک
خونم بفشان کیست سیاوشتر از من
با لعل تو گفتم که علاجم لب نوشی است
بشکفت که یارب چه لبی نوشتر از من
آخر چه گلابی است به از اشک من ای گل؟
دیگی نه در این بادیه پرجوشتر از من

شعر مرحوم شهریاره امیدوارم خوشت بیاد
رومینا جون دوست دارم

سلام رهای گلم خوبی؟؟؟؟
نه عزیزم این چه حرفیه شما گلی
میگذره زندگی
ولی داره کلافم میکنه
از فکر از ...
میترسم بگم دلتنگیه مهرداد
میدونم راما به همتون سپرده که در موردش با من صحبت نکنین
ولی خوب با این جور کارا اون از ذهنم پاک نمیشه
دارم نقشه میکشم تا هر جور شده برم برگردونمش
ولی قبلش باید منتظر یک دوست باشم
با کمک اون فقط میتونم
من عاشق مهردادم و هر جور شده میرم بچم از دوست اون ظالما پس میگیرم
بی خیال ولش کن

آره خوندم نظراش
تعجب کردم از راما
چون راما اصلا همچین اخلاقی نداره
منظورم خوب نوشتن و دلداری دادن
ولی خیلی آقاست
من که عاشقانه دوستش دارم
امیدوارم بتونیم هممون جلو مشکلات وایستیم و کنار نیایم

مینا جان مکمون دادیم به همون زوج جوان
گفتم نفهمیدی عزیزم
هم مکمون دادیم بهشون و هم اینکه قراره عروسیشون تو خونه ی خودمون بگیریم و چند تا کمک دیگه هم بکنیم
مکه رو میخوان به عنوان ماه عسل برن
ما دیگه نمیریم مکه
گفتم اونا برن ثوابش بیشتره
مامان هم همین طوری خواسته بود
برای منم دعا میکنن
میخوام من وقتی برم مکه که مهردادم پیشم باشه
بدون اونو راما محاله که برم

نه عزیزم این چه حرفیه
فدای تو بشم من

خیلی زیبا بود شعرش
ممنون گلم
من تورو خیلی خیلی خیلی زیاد دوست دارم
مواظب خودت باش

نوید پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:37

سلام رومینای گل بخدا من لیاقت این خوبی ها رو ندارم رومینا ، خیلی ازت ممنونم خیلی بهم آرامش دادی وقتی اومدم اینجا رو دیدم باورم نمیشد اینقدر می تونی خوب باشی. چجوری جبران کنم رومینا جان بخدا هرچی استرس داشتم ریخت وقتی اومدی گفتی چی کار کردی . ممنونم . من تا جمعه نمیام الانم باید برم بخوابم که صبح زود بیدار بشم .

سلام نوید جان
نگو این حرفا رو تو اینقدر خوبی که لیاقت هر چیزی رو داری حالا
این کار کوچیک چیزی نبود که
ما برات جون میدیم برادر من
خدا کنه تو هی چی میخوای قبول بشی ما هم خوشحال میشیم
خوبی از خودته عزیزم
تا جمعه مشتاقانه منتظرتیم نوید جان
منتظریم ببینیم چی کار کردی
نگران نباش
جمعه ولی تروخدا زود بیا دل تو دلم نیست
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نوید پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:38

خیلی ممنونممممممم رومینا نمی دونم چی بگم

خواهش میکنم عزیزم

نوید پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:39

انشالا همه ی کسایی که پنج شنبه و جمعه کنکور دارن ، موفق بشن . خدای بزرگ فقط تو رو داریم .

خدا کنه
ولی تو از همشون بهتر بشی
چون نمیشه همه رتبه ی یک رو بیارن
فقط تو رتبه ی یک رو بیاری
باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا کمکتون میکنه

تینا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:29 http://ziba1988.blogfa.com/

سلام
آپ کردم
منتظرم
زودی بیااااااااا
[قلب][گل][گل][قلب]

سلام عزیزم دارم میام
تو راهم
رسیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد