بهار میرسد  

موج میزند  

آسمان میبارد  

و ستاره ها برای چشمان زیبایت چشمک میزنند  

انگار طبیعت هم آمدنت را به ما نوید میدهد   

 

خدا فرشتگانش را دوست دارد  

 

( تقدیم به رومینای عزیزم : دوست داشتنی ترین خواهر دنیا و تنها فرشته ی زمینی آدما) 

نظرات 6 + ارسال نظر
اصفهانوب پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:48 http://esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .
http://esfahanweb.com

توحید قهرمانی جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 http://tohidghahremani.blogfa.com/post-33.aspx

سلام دوست عزیز

وبلاگ خوبی داری که امیدوارم با این وقتی که روش میذاری پربار تر بشه.

دیدم بد نیست یه سر به وبلاگ من بزنی و مطلب آخرم رو ببینی. مطمئنم که ازش استقبال می کنی

منتظرم

ترنم چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:56 http://www.taranom72.blogfa.com

......@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

کامی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:31 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
اره آقا راما جان شما خوب تو ذهنم هستی
افتخار ماس که پیش امام رضا خدمت کنیم در جوار شما من هنوز تو خئمتم هنوز از این بند اسیری خلاص نشدم
ولی انتظار ندارم که شما تو زحمت بیفتی
اگه اینجوری قرار باشه که هرکی اومد مشهد از لینکاتون شما بری به دیارش که کارت درومده
(*رومینای عزیزم : دوست داشتنی ترین خواهر دنیا و تنها فرشته ی زمینی آدما*)با این حرف ۱۰۰٪ موافقم خواهر بهترین نعمت از نعمتهای خداس
دادا بازم به ما سر بزن البته اگه ناراحت نمیشی دوس دارم اسم خود رومینا جون رو تو نظراتم ببینم
براش آرزوی سلامتی میکنم
اگه دیدیش بهش بگو کامی گفت باز قرار نشد رفیق نیمه بلاگ شی زود بیا تو نت دوباره بهش راما جان حتمآ بگو که من منتظر نظرشم
یا حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:22

سلام
برای خواهرم رومینا دعا کردم شما که برادرشی یه آمین بگو

آرمین صالحی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:44 http://salehii.wordpress.com

شما برای خواهرتان شعر می گویید .
این نکته جالب بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد