دلتنگی

سلام عزیزای رومینا

خوشحالم که اومدین

ادامه مطلب منتظرتونم

  




تقدیم به اونی که خیلی دوستش دارم

و چشم انتظارشم

تقدیم به جیمی عزیزم 


Red Tulips



واسه ی  تو می نویسم واسه تو که مثل نوری

 

کاش بدونی که عزیزم می میرم از غم دوری

 

یاد روزای گذشته دلخوشم کرده به بودن

 

تو بگو وقتی تو نیستی چی دارم واسه سرودن

 

مهربون بودی و دنیا با تو رنگ تازگی داشت

 

اون دوتا چشم قشنگت واژه واژه سادگی داشت

 

آبی قشنگ چشمات پر بود از رنگ اقاقی


تو همون ماه امیدی که باید به من بتابی



Golden Tulips


نازنین واژه ی شعرم اسمت وبهونه می کرد

 

توی غربت و غریبی باز هوای خونه می کرد

 

با صدای مهربونت می تپید نبض ترانه

 

هدیه دادی تو به قلبم یه نگاه عاشقانه

 

واسه دوست داشتن چشمات یادت هق هق  قلبم

 

باورم شد که تو گفتی : میرم اما بر می گردم

 

رفتی و بعد سکوتت باز شکست بغض نگاهم

 

بعد تو کاشکی بدونی باز اسیر اشک وآهم

 

آخرین حرفم بشنو خیلی دلتنگ نگاتم


مهربون ناجی قصه تا همیشه چشم براتم


Sweet Summertime



جیمی جون رومینا همیشه منتظرته

مطمئن باش

زود بیا


نظرات 22 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:55 http://delle

سلام
بعد از یه تاخیر نسبتا کوتاه باز برگشتم
شعر زیبای بود البته کاش شاعر این شعر رو هم معرفی می کردی!!!!!
به دلم ننشست چراش بماند
خوشحالم که دوباره با همون شور و شوق برگشتی خوشحالم که دوباره ....
به امید دیدار

سلام
کجایی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاعرش نمیدونم کیه
قبلنا اینو جیمی برام خونده بود و منم یادم بودش گذاشتم تو وب
هر روز به انتظار اینم که برگرده و شاید وبم بخونه و بفهمه که پشیمونم
نمیدونم چرا به دلت ننشست عزیزم
ولی به هر حال شرمنده ببخشید
شور و شوقمو دارم برای شما صحنه سازی میکنم چون بهتون قول دادم که دیگه وبلاگم غم نباشه
واگر نه دل خودم ماتم سراست
بازم ممنون

یسبیسب پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:43

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?a=22810
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید
با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان

باشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:47

می دونی امشب چه شبیه ؟؟
همون که همه بهش میگن شب ارزو ها هر ارزوی داشته باشی و از خدا بخوای براورده میشه !!
منم از خدا می خوام جیمیه تو رو بهت برگردونه تا شادی تو ۱۰۰ چندان بشه

سلام
آره میدونم
تازه از حرم برگشتم و براش یک عالمه دعا کردم
هم برای مهردادم و هم برای جیمی
ممنون عزیزم که شما هم برام دعا کردین
خیلی لطف داری
ولی کاش خودتونو معرفی میکردین
نه آدرسی
نه اسمی
من این روزا منتظر یک دوستم که اسمش جیمیه
نزارین به شک بیوفتم که شما هستین یا ...
ممنون

مریم پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:26 http://titanic.blogsky.com

سلام رومینا جات
خیلی زیبا بود
ممنون که خبر کردی
امیدوارم به آرزوهات برسی
بای

سلام مریم گل
خواهش میکنم
به امید دیدار

سید محمد پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:46 http://Sazedel.Com

سلام
خیلی خوشحالم که می بینم اومدی و عاشقانه می نویسی.
و مثل همیشه داری به دوستات کمک می کنی.

با این که من کنکور ندارم ولی از این امیدی که تو به نوید دادی من هم انرژی گرفتم :-)

شب آرزوهاست.
آرزو کن. هرچی که دوست داری.

سلام داداشی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کجایی شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برات خیلی تنگ شده بود داداشی
آره اومدم ولی خوب این رومینا با اون رومینای قبلی خیلی فرق داره
اون رومینا نوشته هاش با عشق مینوشت و مهرداد کنارش بود و سایه ژدر بالای سرش بود
ولی حالا این رومینا داره فقط سعی میکنه جلوی دوستاش وبلاگیش خوب باشه تا اونا هم غصه نخورن

ممنون داداشی که اومدی
امیدوارم همیشه پرانرژی باشی

آره رفتم حرم و یک عالمه آرزو کردم و گریه کردم
برای همه دعا کردم حتی شما داداشی

حامد پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:57 http://koole.blogfa.com

سلام رومینا
راستشو بخوای من نمیدونم جیمی کیه
ولی شعرت خیلی قشنگ بود
امیدوارم یه روزی بتونم این شعرو به اون دختری که دوسش دارم هدیه کنم
البته شعر و جملاتی زیادی واسه هدیه کردن دارم
همشم از بلاگ دوستایی مثل تو گرفتم
واسه تو و راما تو این روزایی که واسه خدا عزیزه آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم
ایشالله که هیچوقت حوصلتون سر نره
چون بد دردیه
به امید دیدار

سلام حامد جان
جیمی یک فرشته است
یک آقا
یک فرشته ی پاک ولی گمشده
ممنون از لطفت

نه داداشی این شعرا ارزش نداره که به اون فرشته تقدیم کنی
شما باید تمام وجود و عشقت بهش تقدیم کنی
باید با چشمات صداقت و درستی رو بهش تقدیم کنی
اینا مهمه نه چند خط شعر
خیلی ممنون که اومدی عزیزم

ممنون که برامون دعا میکنی
راما که حوصلش سر نرفته من دارم هلاک میشم
به هر حال بازم ممنون
به امید دیدار

محمد پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:04 http://www.gallows.ciooc.com/

رومینای خوب
دوست همراه
امیدوارم به اینکه اولا درست آرزو کنی و ثانیا به آرزوهای درستت برسی
برای هر دوی شما عزیزان امید بهروزی دارم
ممنون که خبرم کردید

سلام محمد گل
دوست جدید و خوبم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما که آرزوهامون میکنیم خدا باید حاجت ها و آرزوهامون مستجاب کنه
دیگه بقیش با خداست
ممنون
خوش باشی عزیزم

علیرضا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:22

سلام خوشحالم که نفر اولم شایدم آخر نمیدونم اما مطلب قشنگی بود موفق باشی همیشه مرسی که خبر دادی بازم بیا

سلام علیرضا جان خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون عزیزم
چشم حتما میام
بابای

تینا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:48 http://www.ziba1988.blogfa.com

سلامممممممم
خوبی؟؟؟
میشه بهم میل بزنی
باهات کار دارم عزیزم
ممننم که بهم سر زدی
منم دوست دارم
قربونت
منتظر میلتم
فعلا

سلام تینا جان
الان عزیزم
الان میام پیشت و بهت ایمیل میزنم
منتظر باش
فعلا بابای

عموتقی جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:12

سلام گلم دعا میکنم که انشالله به امیدخدا فردا امتحانتو خوب بدی انشالله موفق شاد پیروز وسبزو سربلند وخوشبخت بشی وبه آرزوهای قلبیت برسی به این ماه عزیز قسمت میدم که انشالله موفق بشی به اون شخصی که ازته قلبش درکش کنه برسی به آرزوهای قشنگ وپروانهایت برسی انشالله
دوستدارتون خود خودم
وعذر خواهی میکنم ازعکسات که بی اجازه ورداشتم حلالم کن

سلام عموی گلم خوبین؟؟؟؟؟؟؟
عمو جون من فردا امتحان ندارم نوید گله
ولی خوب به هر حال برای اون دعا کردین دیگه مرسی عموی خوبم
ممنون عمو جن از دعاهات
خیلی خوشحالم کردین و اومدین
نه این چه حرفیه تمام وبلاگ مال شما
عکس که چیزی نیست
اشکال نداره
به امید دیدار

اجادسا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 http://ajadesa.blogsky.com

سلام به آبی رومینای عزیزم
خوبی رومینا جان

مرسی از آپت ترانه زیبایی بود

پس همون طور که گفتی منتظر جیمی هستی پس میاد

وعده دیدارمون تو کوچه های رویا بازم مثل همیشه منتظرم بیایا

من بیشتر از عکسات خوشم اومد زیبا بود خوش بحال جیمی

آبجی جون با اجازه بای

موفق و سبز و شاد باشی ( گل )

سلام داداشی
ممنون شما خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهش میکنم قابل شمارو نداشت
آره یک حسی بهم میگه میاد ولی کی نمیدونم
خدا کنه هر چه زودتر بیاد
ممنون قابل شما رو نداشت

خوش به حال جیمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخ که چقدر دلم براش تنگ شده

شما هم وفق باشی عزیزم

حامد جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 http://dakhmeh.blogsky.com

سلام
منم از آشناییتون خیلی خوشحالم
لطف کردی که لینک کردی
نوشته هاتون رو خوندم خیلی صمیمی و زیباست
موفق باشی

سلام حامد جان
ممنون عزیزم
شما هم موفق باشی

سارا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 http://margetaghdir.blogfa.com

سلام عزیز دلم خیلی خیلی خیلی قشنگ بود ولی یکم نا امید و ناراحت.
میگم جیمی جون کیه؟
ممنون که خبرم کردی.
دوباره میام.
فعلا.

سلام سارای گل
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب آره انتظار همیشه همراه خودش یک کم ناامیدی و ناراحتی داره

جیمی یک فرشته است
یک کسی که ایمان دارم کنار هم خوشبخت میشیم
یکی که قلبش مثل من خیلی زخمیه ولی فرقمون اینه که زخمای قلب اونو من گذاشتم توی دلش ولی زخمای منو زمونه

ممنون
فعلا

ZEINAB جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:04 http://RABBIT1374.BLOGFA.COM

سلام رومینا جون!
من از وبلاگت و مطالبت خیلی خیلی خوشم اومده ، تو هم به من سر بزن مطمینم که تو هم از وبلاگ من خوشت میاد.
راستی من تو رو با اسم رفتی ولی یادت همیشه اینجاست لینکیدم تو هم منو با اسم rabbit 1374 بلینک.
خب فعلا تا های بعدی بای!

سلام عزیزم
ممنون نظر لطفته عزیزه من
حتما که میام و مطمئنا خوشم میاد
عزیزم اسم وبلاگم عشق مشکیه اون یک چیزه دیگست
ممنون
به امید دیدار

مونا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:19 http://www.parvazzibast.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری
خوش حال میشم به من هم سر بزنی

ممنون عزیزم
حتما
دارم میام

نوید جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:10

راستی رومینال گل خیلی خیلی مواظب خودت باش ،الهی همیشه خنده روی لبات باشه

ممنون
شما هم مواظب خودت باش
خیلی ممنون
الهی همیشه رو لبای شما هم گل خنده باشه

نوید جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:05

به یک نفر گفتند بهشت وجهنم را توصیف کن؟گفت :وقتی وارد جهنم میشی یک سری آدمهای گرسنه ای میبینی که فرشته ها برای آنها بهترین غذا ها را سرو میکنند وهمگی سریک سفره نشسته اند. همه قاشق و چنگال هایی به بلندی یک متر در دست دارند.و سعی میکنند غذا را درون دهان خود بگذارند. خیلی سعی میکنند ولی نمی توانندو از این ناتوانی عذاب میکشند.بهشت هم به همین صورت است فقط با این تفاوت که آدمها غذا رادرون دهان یکدیگر میگذارند و همه راضی و خوشحال هستند.

خیلی زیبا بود نوید گل
ممنون عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:37

اوس کریمه

کی اوس کریمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ZEINAB شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 http://RABBIT1374.BLOGFA.COM

سلام رومینا جون!
من با همون اسمی که خودت گفتی لینکت کردم ، در ضمن خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی!

سلام عزیزم
ممنون
سر میزنم مطمئن باش

ثمین شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:07 http://http://pariam.blogfa.com/

سلام رومینا جون ممنون که سر زدی .امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی خدانگهدار

سلام عزیزم
خوشحال شدم
شما هم موفق باشی

ZEINAB شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:54 http://RABBIT1374.BLOGFA.COM

__سلام!__¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___آپم__¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
بیا منتظرما!___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ـراستی نظر هم بدیا!___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
___خب فعلا بای!__________¤¤

الان
دارم میام
نظر هم میدم
.
.
.
.
.

رسیدم

عموتقی چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:18 http://donedone.blogsky.com/

سلام عموجون خوبین شما نگرانم
نمیدونم کنکور رو چطور دادی اما دلم روشنه که عالی نوشتی
انشالله که به ارزوهای قلبیت برسی التماس دعا یاحق

سلام عمو جونم خوبی؟؟؟؟؟

چرا نگران؟؟؟؟؟

عمو جونم به خدا من کنکور نداشتم
باور کن
نوید جون کنکور داشت
ولی به هر حال باز ممنون

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد