خدایا ...

 

اجادسا : سلام دوستان همون طور که همتون می دونید و این چند روزه حتما به اینجا سر زدید و فهمیدید که رومینا الان به دعای ما نیاز داره خواهش میکنم از دوستان عزیز اونایی که رومینا رو میشناسن که خودشون می دونن که رومینا چه آدم نازنینیه و دلمون واسه تموم انرژی که داشت تنگ شده و چه اونایی که نمی شناسنش و رهگذری از این وبلاگ دیدن می کنن براش دعا کنن که دوباره بیاد و همه ما هارو خوشحال کنه خدایا شکرت واسه همه چی. من این دعا رو نوشتم تا هممون این و بخونیم چون همه می دونیم که این دعا محشره و رد خور نداره البته دست رها خانوم هم درد نکنه چون این دعا نظر ایشون بود و من گذاشتمش اینجا پس همه با هم ...  

  

اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ

کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ  

خداست که معبودى جز او نیست زنده و برپادارنده است نه خوابى سبک او را فرو مى‏گیرد و نه خوابى گران آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است از آن اوست کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت‏سرشان است مى‏داند و به چیزى از علم او جز به آنچه بخواهد احاطه نمى‏یابند کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست و اوست والاى بزرگ

لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ  

در دین هیچ اجبارى نیست و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است پس هر کس به طاغوت کفر ورزد و به خدا ایمان آورد به یقین به دستاویزى استوار که آن را گسستن نیست چنگ زده است و خداوند شنواى داناست

اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ

خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‏اند آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‏برد

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 http://DELLE.BLOGSKY.COM

سلام راما جان دوست داشتم کاری انجام داده باشم همین شد که داخل وبلاگ خودم البته اون یکی وبلاگ از همه بازدید کنندگان بخوام ایت الکرسی رو برا سلامت رومینا جان بخونن امید وارم نتیجه بخش باشه
http://goldie.blogsky.com/
اینم ادرس اون یکی وبلاگ
به امید سلامت کامل ابجی خودمون رومینا

ممنون محمد گلم بی نهایت خوشحالم کردی
امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه
چقدر شماها خوبین
کاش من لیاقتش داشتم

کمال دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:37 http://baroonedeltangi.blogsky.com

سلام
من همه ی اون نوشته هارو خوندم
و این دعا رو هم خوندم
امیدوارم همه دعا کنن تا خداوند بزرگ زودتر این مشکل رو حل کنه
ایشالا که راما جان بتونن رومینا رو ببرن مکه
اونجا حالتش عوض میشه
یا حق

ممنون کمال جان
امیدوارم خدا صدای مهربونت بشنوه و یک دونه رومینای منو خوب کنه

نوید دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:55 http://lawbreaker.blogsky.com

من ایت الکرسی رو تا حالا نمی خوندم ، الان که میخونم خدا شاهده فقط برای رومیناست... ببین چقدر این دختر خوب بوده و هست که همه دوسش دارن . خدای من خدای بزرگ من تو که اینقدر رومینا رو دوست داری کمکش می کنی میدون خیلی مهربونی

ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنون ممنون ممنون ممنون
ممنونم نوید عزیز

گندم دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:53 http://www.dar-golestane.persianblog.ir

سلام امیدوارم هر چیزی که از خدا میخواین بهتون بده
خدا بزرگتر از مشکلاتمونه

من هم دعا میکنم...

در پناه حق

ممنون عزیزم

محمد سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 http://delle.blogsky.com

سلام راما جان مارو بی خبر نذار
هر روز که میگذره منتظر یه خبر خوشم منتظر یه شادی بی پایان ولی ....
یه چز دیگه هم هست شنیدم یکی هست وقتی برا کسی دعا می کنه رد خور نداره بهش سر می زنم ازش می خوام دعا کنه امید وارم زود تر خبرای خوشی بهمون برسه
راما جان درسته بابا نیست درسته داداشا تنهات گذاشتن درسته رومینا بیمارستانه ولی یه نفر دیگه هم هست فراموش نکن همونی که خیلی دوسش داری اونم خداست
هیچ وقت فکر نکن حرف زدن زیاد تو مارو خسته می کنه اون چیزی که این روزا مارو کلافه می کنه حرف نزدن تویه
وقتی تنهای وقتی خسته شدی وقتی دل تنگ شدی بیا بشین پشت سیستم چشماتو ببند و شروع کن به نوشتن و تازمانی که حرفات تموم نشده دست از نوشتن بر نداره مهم نیست ادبیات عالی داشته باشی مهم نیست غلط تایپ کنی مهم اینه که بنویسی و بعد ارسال کن همه این بچه ها وقتی می خونن می تونن خودشونو در حال و هوای تو شریک ببینن با هات حرف بزنن و اون وقت خودتو در جمع دوستان می بینی یه جماعتی که با ناراحتی تو ناراحتن و با شادی تو گل لبخد رو لباشون می شینه اون وقته که اروم میگیری
همه دنیا بابا و داداش نیست دنیا بزرگ تر از این حرفاست همن جا بین همین بچه ها کلی دوست و رفیق داری که بعضی هاشون بهتر از برا در می نونن برات باشن پس غصه نخور دل تنگ نباش دل نگرانم نباش
قالب وبلاگ هم تغییر بده یکم شاد تر باشه بهتره هم برا خود تو هم بچه های که میان و سر می زنن
عزیز دلم اینجا که ماتم کده نیست رومینا زندست داره نفس می کشه نذارید با دیدن این قالب گذشته تلخ براش زنده بشه نمی گم گذشته برا همیشه باید فراموش بشه ولی زندگی کردن در گذشته هم کار عقلای نیست
از امروز بیا به مشکلات و سختی ها لبخند بزن بگو شما هر چه سخت تر باشید من قوی تر میشم تا بالاخره از پا درتون بایم نه این که تو هم همراهشون بشی و با غم و غصه همراهی کنی
دوست دارم از امروز با انتخاب یه قالب شاد استارت بزنی و از اینجا یه گلستان بسازی و برا برگشتن رومینا امادش کنی
خیلی حرف زدم امید وارم بهم خرده نگیری و مثل رومینا منو تحمل کنی
به امید روزی که رومینا رو در جمع خودمون ببینیم

نمیدونم چی بگم جز اینکه کاش کنارت بودم و دستای مهربونت میبوسیدم که برای رومینای من مینویسی
واقعا ممنون محمد جان
از ته قلبم و با تمام وجودم ازت تشکر میکنم
آره منم حرفات قبول دارم که مشکی رنگ غمه ولی رومینا عاشق رنگ مشکیه
نمیدونی چقدر دوست داره رنگش
و نود درصد برای همین عشقش به رنگ مشکی اسم وبلاگش گذاشته عشق مشکی
منم اون اولا چند بار بهش گفتم این مشکی خوب نیست ولی خوب دوست داره دیگه
منم نمیتونم عوض کنم چون وقتی که بیاد میدونم ناراحت میشه
اصلا میدونی رومینا یک دختر استثنایی بود
یک دختری که واقعا من دوستش داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد