رومینای عزیز دوست داریم

 

اجادسا : سلام دوستان عزیز من و وبلاگ عشق مشکی و رومینا جان البته بیشتر دوستان این وبلاگ منو میشناسن شاید یه ذره عجیب باشه که من می نویسم البته قبلا اجازش و از راما جان گرفتم و همچنین رومینا به من اختیار تام داده. منم این ترانه خودم و تقدیم میکنم به آبجی رومینای عزیز انشاا... که زودی بیاد چون واقعا دلمون واسش تنگ شده پس من از طرف همه دوستان میگم که ما منتظرتیم

رومینای عزیز

خیلی دوست داریم

شعرهای خیس

نمی دونم از کدوم گلایه ای شعر بی قافیمو شروع کنم

واسه التهاب هر ترانه ای به کدوم بهانه ای رجوع کنم

نمی دونم که چرا هر حادثه ای جا می زاره تو رو تو خاطره هام

پرم از احساس دوست داشتن تو بیا تا نفس دارم بمون به هام

وسعت فاصلمون یه خاطرس که تو چشم تو تداعی می شه باز

من و لبریز از حکایت می کنه مقصد این سفر دور و دراز

نمی دونم با کدوم ترانه ای بوی بارون می گیره شهر چشات

باز چطور قافیه سازی بکنم تا یه بار بشکنه بغض تو نگات

من و این چشمای نمناک راز این شعرای خیسم

تا نفس تو سینه دارم واسه تو شعر می نویسم                                                                                   

نظرات 9 + ارسال نظر
parham یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:37

سلام دوستان عزیز اگر در شرایط رکود اقتصادی حال حاضر خواهان کسب درامد مطمئن ودرامد ایده ال هستید اگر خواهانه دریافت سود ماهیانه 20درصد برای سرمایه هایتان هستید از سایت ما دیدن کنید .
با تشکر از شما

راما یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:20

ممنون آقا سجاد خیلی خوب بود
عالی بود
من که داداش رویمنا هستم خیلی خیلی خوشحال شدم چه برسه به رومینا
فکر کنم از خوشحالی سکته بزنه
امیدوارم لیاقت این همه خوبیه شما و آقا محمد داشته باشیم
نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم
خیلی منو شرمنده کردین

نوید یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:06 http://lawbreaker.blogsky.com

سلام چقدر خوبه که اینجا رو زنده نگه داشتین، سجاد حتما رومینا خوشحال میشه همینجوریکه راما شد، یکمی قالب وبلاگ غمگین ناکه ، نیست ؟ راما یک کاری کن ، نمی خوایم رومینا اینجا یاد غماش بیافته .

آخه ی چقدر شما مهربونی
نه نمیزارم رومینا یاد غماش بیوفته ولی این طوری خوبه که داداشش بدون اون همیشه غمگین باشه
ممنون دوست عزیز

نوید یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:07

من که پشت پا زدم به هرچه هست و نیست
تا که کام او زعشق خود روا کنم
لعنت خدا به من اگر بجز جفا
زین سپس به عاشقان با وفا کنم

نوید یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:08 http://lawbreaker.blogsky.com

پنداشت اگر شبی به سرمستی
در بستر عشق او سحر کردم
شب های دگر که رفته از عمرم
در دامن دیگران به سر کردم

پرستار یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:48 http://arshad-nurse.blogsky.com/

سلام
امیدوارم همون تا همیشه همو دوست داشته باشیم .
به امید روزهای پر از خوشحالی و خوشبختی واسه رومینا

ممنون عزیزم

الی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:16

سجاد کلی جا خوردم اینجا بودی....
ژس با یه تیر دو نشون میزنم....
منکه آخر نفهمیدم رومینا واسه چی رفت؟؟؟؟
کجا رفت؟؟؟؟؟
بابا چرا شما اینقدر مرموز شدید؟؟؟؟

کامی یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:32 http://www.amoyadegar.blgsky.com

سلام
کامی برگشت
من تومدم با کوله باری از حرف
مرخصی گرفتم تو خونه یکی از دستام که متحل هستم البته خانومش نیست
من میخوام پست جدید بزارم به من سر بزنید
یا حق

نوید دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:20 http://lawbreaker.blogsky.com

من راما جان رومینا رو زیاد نمی شناختم همینطور رومینا منو . به هرحال وبلاگش رو همیشه می خوندم و نظر میدادم و رومینا هم لطف داشت . همینجوری که همه ی دوستای وبلاگیم برام عزیزن، رومینا هم یکی از همین دوستا بود و هست همینطور یک همشهری . به هر حال پست جدید رو تقدیم کردم به اینجا بلکه سهمی برای تسلای رومینا داشته باشم . به قول نظر بالایی به امید روزهای پر از خوشحالی و خوشبختی واسه رومینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد