به نام خدای خیلی مهربون

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمانم دوستان گل رومینا جونم

من راما هستم که با اجازه اومدم چند دقیقه ای تو وبلاگ رومینا تا هم از دل نگرانی های این چند روزی  درتون بیارم و هم یک خبر خیلی خوبی رو بهتون بدم

رومینا الان یک هفته هست که ایران نیست

براش یک اتفاقی که به قول خودش خیلی خیلی خیلی خیلی خوبه افتاده

مجبور شد چند روزی بره پیش برادرای بزرگم و بعد از چند مدتی بیاد

فکر کنم اوایل فروردین بیاد چون زیاد بمونه دیگه از خوش گذشتن زیاد یک چیزیش میشه

ولی این اتفاقی که براش افتاده خیلی خیلی خوبه

همه مون خوشحال کرد مخصوصا رومینا رو که داره چند سالی برای این اتفاق دعا میکنه

حالا وقتی که اومد باید تمام نذراش بده

خیلی اتفاق خوبیه و خیلی دوست دارم بهتون بگم چی شده که رومینا رو به اون سر دنیا کشونده ولی میدونم که رومینا دوست داره خودش به شما این خبرو بده و خودش احساساتش براتون تعریف کنه

پس خبری داغی که خودش چندین ساله منظره رو بهتون نمیگم فقط میزارم که تا اول فروردین تو کفش بمونین

پس منتظر باشین تا خود رومینا بیاد و بگه چه خبره

ای کاش سربازیه منم درست بود تا  باهاش میرفتم و توی این شادی بیشتر کناره خواهر کوچولوی نازم بودم

ولی خوب چه کار میشه کرد؟!

فقط اومدم بهتون بگم اگه رومینا این چند روز نیومده تو وبلاگش چون نبوده و تا فروردین خودش میرسونه

اونم با یک عالمه خبره توپ توپ

پس با یک خدافظیه خیلی گرم از خدمتون مرخص میشم

در ضمن اگه جواب کامنتاتون ندادم شرمنده چون باید صبر کنین تا خود رومینا بیاد

منتظر باشید

به امید دیدار

راما : برادر بزرگ شش دقیقه ای رومینای گل

نظرات 17 + ارسال نظر
محمود دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:34 http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وب لاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خوشحال می شم اگه به ما هم سر بزنی



www.zanjanhistory.blogsky.com

ممنون
رومینا اومد میگم بهتون سر بزنه

مهران دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:42

سلام..خوشحالم کردی راما جان..میتونم حدس بزنم چی شده..احتمالا؛عمه شده..وااااااااااااااای چه خووووووووووووب..امیدوارم که همیشه شاد باشه..
ممنونم که از نگرانی درم اوردی داداشی جونم..
امیدوارم که اون یکی حدسم نباشه یعنی ازدواج به شرط با مهرداد بودن...
امیدوارم هرجا که هست خوش باشه...تو هم همینطور عزیزم..
منم از بعد از تعطیلات عید دیگه هیچ کس پیدام نمیکنه..اما همیشه تو خاطرم میمونید..
یا علی..

ممنون مهران جان
آره عمه شده
آره با آرمان ازدواج کرده و مهردادم به فرزندی قبول کرده تازه یک بچه ی دیگه هم به اسم علیرضا به سرژرستی قبول کرده ولی حالا مثل اینکه مونده تنهای تنها با دوتا بچه
واقعا بعضی اوقات به نامردی دنیا پی میبرم و به این که خدا اصلا وجود نداره

سید محمد دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:41 http://Sazedel.Com

خدارو شکر.
همیشه خوش باشی.
خیلی لطف کردین.

ممنون مرسی

آسمان پرستاره سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:12 http://www.mohammadabbas.blogfa.com

سلام دوست عزیزم رومینا جان
و سلام خدمت راما جان
خدا کند هر دو صحت مند و سلامت باشید
من دعا میکنم که رومینا جان هر چی زود تر از سفر برگردد و سفر خوش وخوبی داشته باشد
من هم منتظر ایشان هستم و بیصبرانه منتظر هستم که کجا رفته و برای چی ؟
خوب وقت گرانبهای شما را نگرفته خدا نگهدار تان
وقتی برگشتی هتمآ یه سری بزن خدا نگهدار

سلام عزیزم
تا موقع رومینا صبر کن میاد زود

نوید جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 http://lawbreaker.blogsky.com

سلام . رومینا و راما جان، راما جان خوشحالم کردی ، چون نگران شده بودم. آخه فکر نمی کردم خود رومینا اینجوری وبلاگ رو بزاره بره .
خوب به هر حال الهییییی شکر که همه چیز خوب هستش و رومینا هم به چیزی که می خواسته رسیده ...

سلام نوید جان
ممنون مرسی
آره به عمه شدن رسیدم برای همین رفتم
خیبلی خوشحالم و خدارو شکر میکنم
خدا بهمون یک پسر داد و اسمش گذاشتیم علیرضا
من اسمش انتخاب کردم
بازم ممنون

اجادسا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:33

سلام راما جان ممنون کاش زودتر میگفتی می دونی چقدر نگران بودم و هزار بار اومدم ممنون که از نگرانی درم اوردین
رومینا جان خوشحال باشه ما خوشحالیم امیدوارم زود بیاد دلم واسش تنگ شده
راما جان بازم ممنون ولی یه سوال مگه اون وره آب کامپیوتر نیست

سلام داداشی
خوب شد اومدی پیشم
چرا اون رو اب اینترنت هست ولی من باید کوچولوی تازه وارد نگه داری میکردم
سرم شلوغ بود
شرمنده
داداشی من وبلاگ دست تو وداداشی میسپارم و بعدا رمز عبور بهتون میدم
مواظبش باشین
از بین نبردمش چون شاید اومدم پیشش
من دارم متاهل میشم منو حلال کن
و برای آرزوی خوشبختی کن
ممنون
بای داداشی

کامی پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:06 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام رومینا خارجکی شدی
راما جان درکت میکنم منم سربازم
من پست جدید گذاشتم البته تا تو بری بیا من ۱۰ تا پست دیگه هم میزارم
راستی رومینا جان وقتی برگشتی حتماْ تمام واقع رو بگو اون جا چه جوریه
بیا پیشم
یا حق

من چندین ساله خارجکی شدم چون بابام این طوری خواسته
تازه همسرمم خارجکیه
عزیزم برام دعا کن

عاطفه جون شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:53 http://loving-human.blogsky.com

سلام .
من تغیی آدرس دادم .
لینکت رو اصلاح کن.

باشه

رویای خاکستری یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام راما جان. خوبی؟
امیدوارم همتون موفق و سلامت باشید و سال خوبی رو داشته باشید.
پیشاپیش نوروز رو به شما و رومینا و خانواده تبریک میگم.
موفق باشید
من هم آپم

ممنون عزیزم
موفق باشی

الی یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 14:14

نمیدونم چرا رفته ولی امیدوارم بهش خوش بگذره...
منتظر میمونم تا برگرده و بهمون خبر بده

رفتم چون عمه شده بودم و به اروزی چندین سالم رسیدم و رفتنم باعت ساخته شدن سرنوشتم شد
بازم شرمنده که بی خبر رفتم چون همه چیز اتفاقی بود
برام دعا کنین تا زندگیه خوبی رو شروع کنم

کامی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:54 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
شما چرا این همه از خدا حرف میزنی
البته من کافر نیستم ولی شک دارم فکر کنم شما تازه به وجود خدا پی بردی شایدم من فکر بیخودی کردم
در کل بیا پیشه من

سلام
نمیدونم چی بگم
باشه میام پیشت

نوید پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:18 http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دوباره سلام رومینا
می دونم نیستی
ولی اومدم بهار و سال جدید رو بهت تبریک بگم
عید و سال ۸۸ امیدوارم برات بهترین سال باشه و به همه ی ارزوهات و همه ی چیزایی که از خدا می خوای برسی . اومدم این بهوننه ی قشنگ رو بهت تبریک بگم و برات آرزوی موفقیت داشته باشم . می دونم که این نظر رو بعدا می خونی ولی به خوب به هرحال ، سال جدید یکمی پیشاپیش مبارک
موفق باشی

سلام عزیزم
تو به من خیلی لطف داشتی مرسی عزیزم
منم امیدوارم سال خوبی داشته باشی
برام دعا کن

فرزین شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:31 http://www.taraneyeirooni.blogfa.com

سلام به همه ی دوستای گلم .

از همتون معذرت می خوام چند وقتی گره خوردم اما بالاخره حل شد .

الانم به خواسته دوستام برگشتم . برگشتم تا به کمک شما دوستای گلم آدمای

بی معرفتو دودره بازو از نت بیرون کنیم . حالا اگه کسی هست بگه یا علی و بیاد تا

یک صدا شیم . راستی آپم کردم اونم چه آپایی . منتظرتونم .

سال نو مبارک .

سلام
میگم رومینا بیاد بخونه مطلبت

نوید سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:16

سلام عید شد، امروز 4 امه ، نیستی هنوز !

چرا اول فروردین ایران بودم ولی چون سرم شلوغ بود نتونستم بیام نت شمه به بزرگیه خودت ببخش

کامی پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 17:16 http://wwwamooyadegar.blogsky.com

سلام
سال نو شما مبارک
سال خوب و خرمی داشته باشی
به ما سر بزن
یا حق

سلام
ممنون باشه

مهدی جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:21

وبتونو دیدم عالی بود منم 17 سالمه خواستم اگه بشه باهم رفیق بشیم
اگه خواستی همینجا بگو شمارمو بدم
میتونیم رفیقای خوبی باشیم

سلام
ممنون از لطفت ولی من دارم متاهل میشم و برای همیشه میرم
امیدوارم بهتر از من گیرت بیاد
در ضمن من از شما چهار سال بزرگترم
بازم شرمنده بای

عاطفه جون یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:06 http://www.loving-human.blogsky.com

سلام .
سال نو مبارک.
من تغییر آدرس دادم .
عزیزم لینکت رو درست کن .
آدرس جدیدم رو بذار.

سلام
چشم به رومینا میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد