تولد بزرگترین فرشته ی دنیا

تولدت مبارک


http://bazinama3.persiangig.ir/image/Wallpaper/Box/Box-3%20%5bWall-Paper.Blogfa.Com%5d.jpg


بابای گلم تولدت مبارک

بابا جون

بهترین امید من

تمام زندگیه من

تولدت مبارک

فرشته ی مهربون تولدت مبارک

باباجون نمیدونم چه جوری بهت بگم چقدر از این روز بزرگ خوشحالم ولی میگن خیلی خیلی خیلی دوستت دارم برای این روز بزرگی که خدا این فرشته رو به من داده خیلی خوشحالم ولی میگم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم وتولدت مبارک

البته باید به خودم تبریک بگم به خودم که همچین کسی رو تو زندگیم دارم تا مثل یک کوه همیشه پشتم بهش گرم باشه وهمیشه ی خدا بهش افتخار کنم 

بابا جون یادته....

 اول یک نوزاد کوچولو بودم که اذیتام فقط گریه های بی موقع بود

بعد کم کم بزرگ شدم و مشکلاتمم بیشتر شد

باز بزرگ تر شدم ومشکلات بیشتر

حالا به این سن رسیدم وبه غیر از مشکلاتی که برات درست میکنم ازت خواسته های نا به جایی هم دارم

میدونم برات دختری بدی بودم ولی باور کن تنها شما هستی که بزرگترین قسمت قلب منو مال خودت کردی.

همیشه با روشن فکریهات گذاشتی آزادیه کامل داشته باشم

با مهربونیای که داشتی برای اشتباهاتم دعوام نکردی

با عشقی که به من داشتی نذاشتی یک لحظه تنها بمونم

اینقدر خوب بودی که اجازه ندادی کسی به من آزاری برسونه

و با بزرگیت و قلب پاکت باعث افتخار من شدی

نمیدونم برای این همه محبتت چه جوری تشکر کنم ولی

میتونم بگم که خیلی خیلی دوستت دارم بابای گم

خیلی دوستت دارم

کاش بتونی این دوست داشتن بفهمی ودرک کنی

ولی میگم خیلی دوستت دارم

هیچ کادویی رو سراغ ندارم تا بهت بدم و کاری کنم که از خجالت تموم زحماتت در بیام ولی قلبم که تا آخر عمر همرام بهت هدیه میدم چون میدونم تنها کسی هستی که به بهترین شکل مواظب قلب کوچیک تنها دخترت هستی.

بابا این غرور لعنتیم هیچ موقع اجازه ی اینو بهم نداده که تو بغلم بگیرمت وداد بزنم که خیلی خیلی دوستت دارم ولی حالا اینجا داد میزنم که خیلی دوستت دارم

میدونم نه تو صدام میشنوی ونه دوستام ولی خدا میشنوه خدا داره میشنوه که این بنده ی کوچیکش چقدر فرشتش دوست داره

ودلم به همین خوشه که گفتم خیلی خیلی دوستت دارم

بابا دوست دارم اینجا ازدلم برات بنویسم وبهت بگم که برام خیلی مهمی

راستی بزار یک اعتراف بچه گانه هم بکنم

یادته اون اولا که وقتی عروست تو بغلت میگرفتی ومیبوسیدیش من چقدر نارات میشدم یادته؟؟؟؟

مثل چی آتیش میگرفتم وبا افکارای کودکانم احساس میکردم که من تو قلبت جایی ندارم ولی حالا وقتی که بزرگ شدم ومهربونیات میبینم میفهمم که منو از همه ی موجودات دنیا بیشتر دوست داری ولی نمیدونم چرا به زبون نمیاری وفقط دوست داری تو عمل به من نشون بدی؟؟

میخوام بهت بگم که فهمیدم

فهمیدم که منو خیلی خیلی خیلی دوست داری

فهمیدم که من برات از همه عزیزترم

پس منم بهت میگم ومینویسم تا بهت ثابت کنم تو هم برای من از همه عزیز تری بابای گلم

میدونم خیلی اذیتت میکنم ولی اندازه ی دنیا ها دوستت دارم

الان دارین وارد یک سال جدید از زندگیتون میشین بابای گلم

پس همین اول بزرگترین خواستم به خدا میگم واز اون میخوام تا وقتی که من نمردم منو از شما جدا نکنه

میدونم حرفم خیلی بچه گانست ولی تنها بچه ها هستن که میتونن عشق صادقانشون به پدر ومادرشون ابراز کنن

بابا ی من پس حرف دختر کوچولوی لوست باور کن وبدون که برام خیلی عزیزی.

میدونم این نوشته هام برات خیلی بچه گانه بود وباز بهم میگی رومینا بزرگ شو تو 19 سالته وباید مثل دختر خانومای بزرگ رفتار کنی و کوچولو نباشی اینقدر شیطون بازی در نیار اینقدر بچه گانه حرف نزن اینقدر....

ولی بزار حالا جواب این بچه بازیام وشیطون بازی هام بهتون بدم بزار بهتون بگم که فقط به خاطر شما بچه بازی در میارم تا فکر نکنی رومینا بزرگ شده وباید ازت جدا بشه

تا فکر نکنی دیگه باید شوهرش بدی

تا فکر نکنی که باید بره سره زندگیش

رومینا هنوز همون دختره کوچولو لوستون که دوست داره با گریه هاش وبچه بازیاش بهتون بگه که نمیخواد ازتون جدا بشه وهنوز دوست داره جاش تو آغوش گرمتون باز باشه و بتونه مثل همیشه برای ناراحتیاش و غصه هاش بیاد لای این دستای مهربون وسرش بزاره رو شونه های بزرگترین مرد دنیا وبهش بگه:


بابا جون خیلی بهت احتیاج دارم.


http://bazinama3.persiangig.ir/image/Wallpaper/Box/Box-1%20%5bWall-Paper.Blogfa.Com%5d.jpg


از طرف تنها دختر کوچولو و کمی لوست       رومینا


البته با کمی تاخیر تولدت مبارک بابا جون.

نظرات 40 + ارسال نظر
کامی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:53 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
اها بیا ‌، بیا ،بیا ،جونوم
بیا تواد بابای رومیناست آها بیا
بابای رومینا تولدتت خفن مبارک باشه
الهی 100 سال به این تولدا زنده باشی سایت رو سر خانوادت باشه
رومینا بچه بد ، بگو آمین
پیش ما بییییییییییییییییا

چشم
حتما
ممنون
امیدوارم شما هم همیشه خوشبخت باشی.

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:14

سلام رومینا جان،
از طرف من هم به بابای عزیزت تولدشون رو تبریک بگو. گوهر خیلی خیلی باارزشی داری، قدرشونو خیلی بدون... انشالله خدا برات حفظشون کنه.
شاد باشی عزیزم.

سلام
ممنون عزیزم
بله اونو که میدونم
انشا الله
بازم ممنون

غریبه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:19 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام رومینا جان

به به تولد بوده بس

مبارکه خانم گل

از قول ما هم به پدر عزیزتون تبریک بگو خانمی

انشا الله که ۱۲۰ سال این روز رو جشن بگیرید و در کنار هم خوشبخت باشید

بهبه عجب کیک خوشمزه ای بود رومینا

کدوم قنادی سفارش دادی

چقدر تزییناتت قشنگه عجب موزیکی بهبه پذیرایی که عالی بود فکر کنم تا شب هیچی نخورم (چشمک)

شاد باشی عزیزم

مبببببببببببببببببببارک ببببببببااااااااشششششششششه

ممنون
ممنون
حتما

سید محمد دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:48 http://Love.Blogsky.Com

منم تبریک می گم بهتون.
امیدوارم هیچ وقت سایه اش از بالای سرتون کم نشه.

ممنون داداشی
انشاالله

شمع دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:05

منم تبریک می گم

سلام
منون
دستت طلا

[ بدون نام ] دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:56

تبریک به خاطر تولد.و تأسف که نیستم که خودم بهشون تبریک بگم و دستشون رو ببوسم.

سلام
ممنون شما لطف دارین.

مهدی (فرصت بی تکرار) دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:26 http://www.mkhodaei.blogfa.com

سلام
چطوری
تولد باباتم مبارک سعی کن دختر خوبی باشی
نمی دونستم بچه مشهدی از وبلاگ الی فهمیدم
راستی من 3 ماه از سربازیم توی مشهد بود لشکر 77
در ضمن اگه میخوای عکسها رو ببینی کل صفحه رو چند بار refresh کن درست میشه موفق باشی

سلام
ممنون عزیز
ای ول اومیدوارم بهت خوش گذشته باشه.
مشهد خیلی خوبه
ولی خوب آدماش یک کم خورده شیشه دارن

نوید دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:39 http://lawbreaker.blogsky.com

ُ‌هرچه داری و هرچیزی که خواهی داشت مدیون این عزیز بزرگواری هستی که در اینچنین روزی به دنیا آمد . دست تک تک پدرها و مادرای عزیز رو دوست دارم ببوسم و این ارادت به خاطر این نیست که پدرم برای من بهترین بوده ، می دونم که پدرت رو دوست داری اول به خاطر اینکه پدرت هست و این دلیل میتونه برای عشق ابدی کافی باشه .
***
باز می شود به تو اشاره کرد
تویی که تکرار عشق در نبض زمانی
شباهت تو با ماه آسمان اینست
هر دو از آسمان هر دو مهربان و هر دو چون دریا بیکران هستید
پدرم
چشمهء پاکترین آب خداست
(شایان نجاتی)
***

ممنون
من همه ی زندگیم مدیون بابام هستم.
مرسی

ح مث حسی ن و ف مث فاطم ه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:25 http://www.jijiye-man.blogfa.com

سلام رومینا جان...
منو جیجی هم به نوبه ی خودمون تفلد باباتونو بهتون تبریک می گم...
راستی یه آپ من کردم یه آپ قبلی هم جیجی ...
خوشحال می شم هر دو رو بخونید...
جالبه...

سلام
ممنون عزیزم
باشه حتما میام میخونم
امیدوارم موفق باشید.

لیندا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:37 http://marjaneh.blogsky.com

سلام
وااااای رومینا جونم
خیلی پست قشنگی بود
تولد پدر عزیزت مبارک باشه
ایشالا که سالهای سال تندرست و سالم باشن و درکنار هم باشید
خدا همه باباهای عزیز را نگه داره برای دخترهای لوسشون
خییییلی تبریک و خییییلی دعا های خوب

سلام
ممنون عزیزم
انشاالله

آذر خانوم و آقا سید سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:55 http://www.avareyetanha.blogsky.com

ما ام تبریک میگیم
انشاا... همیشه سایه ی پدر بالا ی سرتون باشه

ممنون
شما لطف دارین

سجاد سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 http://devil_architect.persianblog.ir/

سلام. بلاگ خوبی داری. از پست دختروپسرت میخوام استفاده کنم.گرچه نمیدونم منبع و نویسنده ی اصلیش کیه!
اسم منبعی که من ازش استفاده کرد(اینجا) رو میارم..

سلام
ممنون
شما از هر چی که میخوای میتونی از وبلاگم استفاده کنی
خودم نوشتمش
از جایی کپی نکردم
من بیشتر مطلبام خودم مینویسم
برای همین همش غلط املایی داره
راستی وبلاگتون اومد ولی تو قسمت نظراش نرفت منم اینجا جوابتون دادم
امیدوارم موفق باشید
بای.

النا سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 http://www.mehr_1386.persianblog.ir

سلام
ممنون که اومدی
تولد باباتونم مبارک

سلام
خواهش میکنم
منم تبریک میگم.

اجادسا سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 http://ajadesa.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی
اول تولد پدرت و بهشون تبریک میگم دوم از تو تشکر میکنم که انقدر خوب تونستی حرفاتو بزنی
می بینم که قالبتم عوض کردی قشنگه
راستی قدر پدر و مادرت و بدون چون که این دوتا سرمایه ما آدما رو زمینن
داداشت خیلی دلش واسه آبجیش تنگ شده
من ۲ روز دیگه یا شایدم ۱ روز دیگه میام
می دونم خوشحال شدی
در آخر امیدوارم سایش همیشه رو سر تو و خانوادت باشه
بای

ممنون داداشی
امیدوارم همیشه موفق باشی
چه کار کنیم دیگه بابای گلمون
آره خیلی قشنگه مهربونیه داداش محمد دیگه
بله مگه میشه قدرشون ندونم اندازه ی دنیا ها دوستشون دارم
منم دلم برات خیلی تنگ شده داداشی
خوشحالم که زود میای
ولی....
داداشی موقع امتحانای من شروع شده وباید همش درس بخونم
دارم دیوونه میشم
آخه درسامون خیلی خیلی خیلی سخته.
شاید دیگه خیلی خیلی کم بیام
شاید در هفته یک بار
آره که خوشحال شدم
خیلی خیلی خوشحال شدم
ممنون داداشی.

رویای خاکستری سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام رومینا جون. خوبی؟
مبارک باشه. امیدوارم سالیان سال ٬ سایه بابای خوبت روی سرت باشه.
تبریک می گم.
موفق باشی

سلام
ممنون عزیزم
خیلی ممنون که تبریک گفتی
امیدوارم خدا سایه ی هیچ پدری رو از رو سر هیچ بچه ای کم نکنه.

سهراب سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:17 http://prepay.ir/?referid=3231

سلام دوست من.

اگر از Oxin خسته شدید یا به دنبال یک جای معتبر برای کسب درآمد در قبال نمایش تبلیغ می گردی ، این یکی رو هم امتحان کن.

امتحانش ضرری نداره.

سلام
چشم اگه وقت داشتم امتحان میکنم.

†₪•.¸¸†₪ ḠђдẐдζ ₪†¸¸.•₪† سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:55 http://www.kolbeye-oshagh7.blogfa.com




▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓سلام مهربون من▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒آپمم▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒آپم بدو بیااا▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█


بدووووووو بیا بترکونی ها !!

آپ تو هم خیلی ناز بودددددددددددد تولد بابا جونتم مبارک باشه ناناسی راستی یه چیزی وقثی نظر میزاری اسم وبلاگت رو یه جای کوچیکش رو اشتباه مینویسی درستش کن وگرنه ممکنه واسه کسی بزاری نفهمه مشکل کجاش هست اینجوری هم نمیتونه بیاد بهت سر بزنه اخه هیچ جایی نمیره ناناسی همین دیگه بای بای

وای ممنون چقدر خوشگله
الان میام عزیز
باشه درستش میکنم
شرمنده
ممنون که گفتی عزیزم

محمد سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:30 http://delle.blogsky

دوباره سلام
یادم رفت ولی ایراد نداره
بذعر اینجور شروع کنم
همه میگن پس لازم نیست که من مبگم ولی بازم خوهم گفت دختر جماعت بیشتر بابای هست مگه نه همینه که بیش از هر کس دیگه بابا شو دوست داره
جالبه یه دختر خودشو بیشتر برا باباش لوس می کنه و چقد هم حال می کنه وقتی بابا نازشو می خره
فقط یه چیز برا من سواله چرا با تاخیر تولد بابای رو تبریک گفتی ؟؟؟؟
به من ربطی نداره ؟؟؟اره حق با تویه
خوب فکر کنم منم باید این تولد رو به تو و بابای تبریک بگم البته با کلی تاخیر !!!!!
امید وارم سالهای سال سایه بابای رو رو سر خودت احساس کنی و این بابای خوش شان موفقیت تو و همه بچه هاش رو ببینه که هیچ چیز برایه بابا بیش از دیدن موفقیت بچه هاش نیس
خوب به امید دیدار

سلام
ممنون که تبریک گفتی عزیز
نه من خودم برای همه لوس میکنم و همه هم ناز منو میخرن
کی جرات داره نخره؟؟؟؟؟
ولی خوب بابا یک چیزه دیگست چون خیلی ماهه
من بچه مامانی هم هستم ولی خوب بیشتر بابام دوست دارم
چون همیشه به من فرصت داده واجازه داده هر کاری کنم
بعدشم همه میدونن من از نصیحت متنفرم ولی همه نصیحتم میکنم جز بابام چون اخلاق دختر کوچولوش میدونه برای همین خیلی خیلی دوستش دارم.
نوشتم با تاخیر چون دو روز تاخیر داشت تولدش
ممنون دوست من

اذر و سید سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:42 http://avareyetanha.blogsky.com

منم هم به بابات هم به خودت تبریک میگم

سلام
ممنون عزیزم

همسایه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:44 http://minoom.blogsky.com

سلام
دیر رسیدم اتفاق بدی افتاده بود که ختم به خیر شد
تولد آقات رو تبریک میگم.
پدر تنها پشتوانه بی منته
باز هم تبریک
محمد و مینو

سلام
خدا رو شکر ه خیر گذشت
ممنون از تبریک همسایه
دستتون درد نکنه محمد جان ومینوی گلم

رضای سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:54 http://www.niga.blogfa.com

سلام
خسته نباشی عزیز دل خیلی خشکل درست کردی بابا دمت گرم.راستش تا حالا فکر میکردم وبلاگ من قشنگه ولی برای تو شاه کاره .ایول.دوست داشتی به منم سر بزن.حیفه اسم هنر مندی مثل شما تو وبلاگم نباشه.به امید دیدار
داستان جالبی بود

سلام
ممنون
شما نظر لطفتونه
وبلاگ شما هم قشنگه
چشم حتما
ممنون.

رضای سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:06 http://www.niga.blogfa.com

سلام
خسته نباشی عزیز دل خیلی خشکل درست کردی بابا دمت گرم.راستش تا حالا فکر میکردم وبلاگ من قشنگه ولی برای تو شاه کاره .ایولا.دوست داشتی به منم سر بزن.حیفه اسم هنر مندی مثل شما تو وبلاگم نباشه.به امید دیدار
داستان جالبی بود
تولدت مبارک
وب تون باز نه میشه
www-black-love.blogsky.com

ببخشید
درستش میکنم.

آدمک سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:40 http://goodaral.persianblog.ir/

سلام رومینای عزیز.خوبی؟؟خوشی؟؟خدا رو شکر..دلم برات تنگ شده بود..چه خبرا؟؟راما خوبه؟؟مهرداد؟؟شناختی؟؟محض اطلاع مهران هستم..نه کسی دیگه..

سلام آقا مهران
بله شناختم
آفتاب از کدوم طرف در اومده؟؟؟؟؟
هم راما وهم مهرداد خوبه سلام میرسونن
آره خوبه خوبم
موفق باشی.

محسن چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 http://bhb.blogfa.com


با سلام.خسته نباشید. وبلاگ قشنگی داشتی.
در ضمن اگر دوست داشتی بازدید وبلاگت یا کلیک روی تبلیغاتت زیاد بشه حتما یه سری به وبلاگ من بزن.پشیمون نمیشی.
نترس لینکباکس نیست ..... به دردت می خوره.
این آدرس سایت http://bhb.blogfa.com

اینم یاهو ای دیم yahoo id :::: gold.0511

منتظرم. موفق باشی. یا علی

امیر چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:31 http://www.reyshop.ir

با سلام

از وبلاگ شما بازدید کردیم. خیلی جالب بود وبلاگ قشنگی داشتی
در صورت تمایل از وبسایت ما نیز دیدن فرمایید

بـزرگتـریـــن و جــامـع تـریــن فـروشــگاه ایـنتــرنتــی ایــران

http://www.Reyshop.ir
http://www.Reyshop.com

باسپاس

hotblueX چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:01 http://hotbluex.persianblog.ir

غرور و دوست داشتن ؟
گاهی روش گفتن رو عوض کردن بد نیست .
سایه اش همواره برقرار .
نگو برزگترین تیکه ی قلب .
دختر یه کم لوس نباشه که خیلی بده . می شه پسر

سلام
ممنون از کمکت
نه دیگه این قبول ندارم
پسرا هم خیلی لوسن
باور کن
خیلی پسر لوس دیدم

پسر آریایی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:39 http://mikhahammitavanam.blogsky.com/

سلام عزیزم از اینکه به وبلاگم سر زدی و روحیه دادی خیلی ممنونم
باید به پدرت تبریک بگم نه بخاطر تولدش بلکه برای تربیت فرزنده فهمیده ای که قدرشو میدونه
وبلاگ قشنگت رو تو لینکام گذاشتم خوشحال می شم من هم یه جای کوچیک تو لینک دونیت داشته باشم
بازم بهم سر بزن موفق باشی

سلام
وظیفم بود که سر بزنم
ممنون که لینکم کردی
منم شما رو لینک کردم
امیدوارم همه ی بچه ها قدر پدراشون بدونن
به امید دیدار

اجادسا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:46 http://ajadesa.blogsky.com

بازم سلام من اومدم نبودی
کجایی پس کجایی
من منتظرت موندم
بای

سلام داداشی
چه کار کنم دیگه
امتحانای شما تموم میشه تازه مال ما شروع میشه
بعدشم مال ما صد برابر شما سخت تره
قول میدم بیام سر بزنم ولی دیر و زود داره
شرمنده داداشی.

•*..*• مهرنوش خانومی•*..*• پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 http://tameshki.blogsky.com

وایییییییی

از صمیم قلب تولدش مبارکککککککککککک


قربونت بشم که همیشه به یادمی گلم :*

سلام
ممنون عزیز
این چه حرفیه مگه میشه آدم از شما یادش بره؟؟؟

کامی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:08 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
تولد گفتی کیک تولد یادم اومد
من دلم کیک تولد میخواد همه رو خوردین آره
مامان من کیک میخواااااااااااااااااااااااااااااام
پییییییییش ما بییییییییییییییا

سلام
آره همه رو خوردیم
جای شما هم خالی
اگه مشهدی بودی مهمون درجه یک تولد بابا جون میشدی
آخه ی الهی بگردم
بیا مشهد خودم بهت یک دنیا کیک تولد میدم
باشه؟؟؟
مهمون بابا باشه؟؟؟
الان میام

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:43

آبجی اینقدر غصه نخور. :-(

دنیا خیلی نامرده
خیلی
آدماش پستن
همه چیز دنیا خرابه
همه چیزش
راستی شما؟؟؟

پرستار جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:08

عشق
معشوق
فکر می کنی این کلمه ها چه جور بار معنایی دارن ؟؟؟
مثبت یا منفی
یه کم به درونت رجوع کن
عشق :
لحظه ای و کور .... غریزی و بی شناسنامه ، یه جنون ،یه فریب ،یه کور کننده ی واقعی
یه حیله، یه تاوان ده مرگ، یه لذت جستن اه .....
می دونم که اینجا جای نوشتن این حرفا نیست
مطالب مربوط به حرفه ی من مشخصا اینا نیستن اما واسه نوشتن اینا دلیل دارم می خوام بنویسم
ای کاش می تونستم یه فهرست از چیز هایی که اشک آدمو در میارند بنویسم همه رو یه جا داشته باشم لااقل میشد آدما رو شناخت کاری که آسون نیست ....
روح مثل یه اسبه البته امکان داره روح بعضی از آدما مثله یه خر،یا یک قاطر، یا یک سگ، یا یک گرگ یا لاشخور یا یه کفتار یا یه زالو یا یه موش یا یک شیر یا یک شاهین یا یه جغد یا یه خروس یا یه گنجشک یا یه مارمولک یا پوپک یا یه آدامس یا یه چس فیل یا تخمه یا .... یا یه دریا یا یه جنگل یا یه مرداب یا یه خونه ی نوساز و نقلی یا یک رباط قدیمی و متروک یا یه آتش که می تونه بزرگ و کوچیک باشه
آتش آره روح می تونه مثه آتش باشه: آتش های دود دار،بودار یا بی دود و بی رنگ آتش های محسوس یا آتش های نامرئی و نامحسوس آتش های سوزاننده و داغ و یا یه آتش تاریک کننده و سرد بله آتش هایی هستند که نمی سوزانند آتش های که می پزند آتش های که می سازند آتش ای سرد و خنک کننده
آتش عشق خیلی خنده دار ه
یه کم به این دو تا کلمه کنار هم نگاه کن ..
یعنی داغه .... نیازمنده .... همیشه متلاطم ...(((وای از این سه تا نقطه متنفرم ...)))
نااستوار
مشکوک
متزلزل
بله این آتش توش تزلزل هست تردید هست نوسان وسواس اظطراب و نگرانی هست
وای چی دارم می گم
می دونم که افکارم یه کم پریشونه اما یه کم فکر کن ..
تا حالا گرفتار نگاه کسی شدی
شده که باور کنی بدون نگاهش زنده نیستی
فکر می کنی این عشقه !!!!
اصلا عشق بار معنایی کلمه ی نگاه رو می تونه تحمل کنه
اصلا می دونی آتش دوست داشتن چه جوریه ؟؟
داغ نیست ،سرد هم نیست،حرارت نداره چون نیازمندی نداره که غرض نداره که رسیدن نداره که یاقتن نداره که گم کردن نداره ،که بدست آوردن نداره، که بکار آمدنو و بدرد خوردن نداره ،که التهاب و اضطراب نداره که تلاطم نداره که شک و تردید نداره که دور و نزدیک نداره که بیم و امید نداره
که اتهام نداره
که ترس و لرز نداره ،
که تب و تاب نداره ،
که شرط نداره قید و بند نداره .. بازگشت نداره .. نفهمیدن نداره
که ضرورت و مصلحت و و فایده و چرا و برای و اقتضا و تناسب و تضاد و کفر و شرک و شگ و سستی و هوی و هوس و لذت و ..... نداره
چون آتشه نه آتش عشق .... آتش دوست داشتن .
تا حالا گرفتار نگاه کسی شدی
شده که باور کنی بدون نگاهش زنده نیستی
فکر می کنی این عشقه !!!!
اصلا عشق بار معنایی کلمه ی نگاه رو می تونه تحمل کنه
تو رو خدا راهی رو که من تا آخرش رفتم و بعد از نابود شدن فهمیدم عشق نابود کنندس نرو
..... برگرد ......
یه کم فکر کن
نه به آغوشش ، به گرمی تنش ، نه ....
به نگاهش
نگاه

نمیدونم چی بگم

آسمان پرستاره شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 http://mohammadabbas.blogfa.com

رومینا عزیز سلام
پست اول شما بسیار زیبا و مقبول بود
اما نظر داده نتوانیستم
خوب وبلاگ بینهایت زیبا و مقبول شما را همیشه تماشا میکنم
اما شما بسیار دیر میاین به وبلاگ من
خوب موفق باشید دوست عزیز
الله نگهدار
بای تا های

ممنون

رها یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 http://lamakan.blogsky.com

رومینای نازنینم سلام...ببخش خیلی دیر سر زدم..من هم مدتی دلم گرفته بود اون پستهای بالایی کمی دلم را گرفت اما امیدوارم دل تو شاد شده باشه...مواظب خودت باش گلم

سلام رها جون
خوبی؟؟
نمیدونم چرا این روزا دل همه میگره؟؟
امیدوارم همیشه شاد وموفق باشی.

علیرضا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:44 http://www.7ename.blogfa.com

سلام وب زیبایی بود
خوشحال میشم بتونم برای حتی شده چند ثانیه در خدمت باشم منتظرم
اینم آیدی منه
alireza.tahani

سلام عزیزم
ممنون از لطفت

علیرضا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:35 http://www.7ename.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون از لطفت
هفته نامه متعلق به خودته
با افتخار اعلام میکنم شما نیز به جمع پیوندهای من اضافه شدید
به امید دیدار

ممنون عزیزم

غزل۹ دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:24 http://ghazal9.blogfa.com

سلامم.عزیزم مرسی که نزر دادی

خواهش میکنم عزیزم

نسیم دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:46 http://mypazzel.blogsky.com

سلام دیرشده ولی اشکال نداذه تولدبابات مبارک باشه درضمن آخرین پستت هم خیلی غمگینه هم متنش هم عکساش امیدوارم اگه غصه ای تودلته زودتربیرونش کنی.
شادباشی.

سلام عزیز
ممنون
آدم نمیتونه بعضی اوقات دلش بگیره وغمگین باشه؟؟؟؟

اسمان ابی دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:25 http://100020.blogfa.com

سلام تولد باباتون مبارک


به منم سر بزن نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟؟؟؟

ممنون عزیزم
سالم باشی

sedigh سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:35

سلام . رومینا جان به طور اتفاقی اومدم به وبت . ما یه نقطه مشابع داریم اونم اینه که پدرمونو خیلی دوست داریم اما نقطه تضاد منو تو در اینه که به زندگی اصلا امید ندارم . امیدوام همونطور که به زندگی امید داری تو زندگیتا همیشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد